Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Aniel Djoegan
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 17, 2021 om 16:54Lege doos ontvangen van Spectrum NV (België), via Bol.com.
Spectrum NV geeft aan "De “hub” is volledig bekrast en hierdoor niet meer verkoopbaar in de winkel of via Bol.com"
Bovenstaande is absoluut niet door mij bekrast, ook geven zij aan als argumenten:
Echter bent u als afzender wel altijd veranwoordelijk voor de staat van de goederen.
Of deze nu gebruikssporen of transportschade is blijft het resultaat eigenlijk hetzelfde.
Bij transportschade kan u de schade wel verhalen bij de transporteur (indien bezezen).
Ik begrijp uw reactie maar ik ben wel genoodzaakt u te wijzen op u rechten en plichten.
In dit geval is het product onverkoopbaar geworden voor ons en kunnen de retour du niet goedkeuren.
Ook zien we bij een 2de controle dat het product zelfs geregistreerd werd.
Concreet wil dit ook zeggen dat de garantietermijn beginnen lopen is.
Het registreren van een product wil ook zeggen volgens de retourvoorwaarden dat u afziet van us retourrecht.