Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: AnnoniempjeE21
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 16, 2020 om 00:38Bedrijf beweert dat we niet betaald hebben, wij weten zeker van wel. Help!Hallo, voor nog meer informatie, mijn vriend heeft het namens zijn bedrijf gekocht(hij is eigen baas). Je kunt ervoor kiezen als bedrijf om dit op rekening te laten zetten of niet. Wij hebben hier niet voor gekozen en contant voldaan. De winkel zelf deed zelfs moeilijk over het op rekening zetten. Bij thuiskomst nadat we het slot hadden gekocht, hebben wij het papier wat we mee gekregen hebben in de winkel, waarvan wij dachten dat het ons betalingsbewijs was, meteen in onze administratie map gedaan onder de sectie betaalde rekeningen, dit hebben we ook aan huisgenoten(mijn schoonouders) vermeld destijds dat het slot al contant betaald was in de winkel. Sorry voor eventuele typfouten in mijn verhaal, maar mijn toetsenbord reageert af en toe niet goed.