Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Asterisk*
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 20, 2019 om 09:47Geen levering loft deur schouten woonidee - HarderwijkIk heb helaas dezelfde fout gemaakt. Ik heb geen maatwerk besteld, maar gewoon een artikel uit zijn webshop, kan zo op de post gedaan worden. Ik heb vooruit betaald helaas. De bestelling was 22 november, levertijd zou 1-5 werkdagen zijn. 5 December heb ik hem gemaild met de vraag wanneer hij de bestelling zou versturen. Hij heeft toen geantwoord dat hij die woensdag (11 december) de bestelling zou versturen. Ik heb niets meer gehoord, telefoontjes neemt hij niet op. Op mail reageerd hij niet meer, hij heeft drie andere emails met een verzoek de bestelling aftewikkelen of te annuleren niet meer beantwoord.
Ik geef hem nog twee dagen, dan is de wettelijke levertermijn voorbij en ga ik een klacht indienen bij zijn Webkeurmerk Q-shops en misschien ook mijn rechtsbijstandverzekering maar eens inschakelen.