Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Berriejansen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 27, 2018 om 13:44T Mobile per direct opzeggenBeste Marita5 en Carola, Helaas doe ik niet aan Facebook en Twitter.
De vraag ligt ook al op hun forum, heb daar helaas nog geen reactie op gekregen.
Fijn dat jullie nette reacties geven en adviezen, op uw collegae website (Neodutchio) draaien ze er alleen maar omheen en geven ze reacties die kant nog wal slaan en er niets aan doen om het probleem op te lossen.
Ondertussen wel telefonisch contact gehad met T Mobile, deze hebben mij verzekerd dat dinsdag een "bevoegd" persoon mij terug gaat bellen om dit op te lossen.
Aan de ene kant wil ik niets meer met hun te maken hebben met alle frustraties die ik nu heb, echter als ze het "misschien" nu wel geregeld krijgen, wat moet ik dan doen ? -
Jan 27, 2018 om 09:06T Mobile per direct opzeggenBeste, Waar ik een abonnement heb en waar ik woon staat hier buiten, dit is niet relevant voor deze discussie.
Dus uw opmerking heeft hier ook niets mee te doen !
Waar ik wooon heeft er niets mee te maken, zit voor mijn werk de meeste tijd in Nederland.
Ben gewoon een gemiddelde gebruiker, heb voor de familie en klein zakelijk diverse abonnementen bij hun.
Als je niet via een automatische incaso betaald komen er extra kosten bij, dus als klant ben je dan weeer de dupe.
1e abonnement is de 1e keer meteen gelukt om om te zetten naar een ander rekeningnummer, met de huidige Iban is daan niets moeilijks aan.
Alleen mijn 2 andere abonnementen lukt ze maar niet. Mijn Nederlandse rekening wordt stopgezet, daarom wil ik het nummer aanpassen.
Wat ik het aller ergste vind is dat T Mobile het niet geregeld krijgt en de klant alles zelf moet constateren en er achteraan moet gaan, er komt niets vanuit hun. -
Jan 26, 2018 om 20:45T Mobile per direct opzeggenHet wijzigen van het rekeningnummer is nu net het probleem, dit gaat van een Nederlands naar een Belgisch rekeningnummer, dit kan ik zelf niet aanpassen, maar moet een back office regelen, deze krijgen het nu al bijna 5 maanden niet voor elkaar.
Ik moet steeds overal zelf achteraan, er komt van hun kant uit helemaal geen response, heb tot nu toe het nederlandese rekeningnummer, met daarvoor gemaakt kosten door laten lopen omdat ik het niet meer vertrouwde. Indien ik de huidige Nederlandse incasso had stopgezet of gestorneerd had, dan ligt het probleem toch weer bij de klant, terwijl zij steeds in gebreke blijven.
Ik ben het nu een beetje beu aan het worden, T Mobile blijft continue in gebreke en de klant is de dupe.
Hierom wil ik nu eenzijdig het contract verbreken, ze hebben nu bijna 5 maanden de kans gekregen om het te regelen !