Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Blijfaardig
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 22, 2020 om 18:11Shurgard berekent kostenHaha, nou, de mensen die gereageerd hebben, weten het wel.
Ik snap het wel, hoor. Ik heb ook niet alle algemene voorwaarden paraat van al mijn dienstverleners. Het had mij ook kunnen overkomen. Shurgard kan helpen door her en der op en bij het gebouw de sluitingstijden te vermelden. Maar kennelijk zijn ze het niet verplicht.
Coulance mbt uw kosten en een klantgerichte oplossing (bordjes, wellicht een automatische "22.55 uur melding" door de speakers) voor ons domme, domme (maar wel goed-betalende) klanten, zou Shurgard sieren.
Succes! -
May 22, 2020 om 17:12Toestemming hypotheekverstrekker bij schadeherstelAllen,
Stater heeft het namens/met WUB netjes opgepakt. Ik ben geholpen. Case Closed. Tevens toezegging dat intern opgepakt is, dat in geval van grote schade andere (snellere) procedures in werking treden. Dat zou helemaal top zijn!
Ter afronding: vandaag mooie bos bloemen ontvangen.
Dank voor jullie betrokkenheid.
Groetjes Liedeke -
May 22, 2020 om 17:12Toestemming hypotheekverstrekker bij schadeherstelAllen,
Stater heeft het namens/met WUB netjes opgepakt. Ik ben geholpen. Case Closed. Tevens toezegging dat intern opgepakt is, dat in geval van grote schade andere (snellere) procedures in werking treden. Dat zou helemaal top zijn!
Ter afronding: vandaag mooie bos bloemen ontvangen.
Dank voor jullie betrokkenheid.
Groetjes Liedeke -
May 18, 2020 om 14:13Toestemming hypotheekverstrekker bij schadeherstelDank allemaal,
Voor diverse en goede adviezen!
Schade-experts en verzekeraar doen keurig wat ze moeten doen, misschien wel meer zelfs. Inmiddels heeft afdeling klachtenmanagement van Stater de klacht opgepakt en gaat hiermee aan de slag. Ook daar is toegegeven dat de gevoerde handelwijze niet de juiste was in dit geval. Het lijkt erop dat ik nu het snelst en het best geholpen ga worden, door de afdeling klachtenmanagement hun werk te laten doen. Indien nodig, heeft Vereniging eigen Huis me geadviseerd, kan ik nog een melding doen bij de AFM. Omdat het niet zo kan zijn dat verwezen wordt naar Westland Utrecht voor maatwerk en dat Westland Utrecht zelf op geen enkele wijze benaderd kan worden. Dat vind k overigens sowieso een slechte zaak, dus misschien doe ik die meding nog wel.
En nu ga ik mijn gebruikersnaam aanpassen :-)