Antwoorden gegeven door: Bob Ickenroth
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 17, 2024 om 10:10Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Ik sluit mij hier graag bij aan! Wij hebben dezelfde ervaring met onze zoon:
Wij hebben bij scooterrijbewijs een totaalpakket voor scooterrijbewijs afgenomen. Op 14 juni heeft hij een eerste theorie examen gedaan en is daarvoor helaas gezakt. Hierna hebben wij 2 maanden niets van jullie gehoord en hebben we zelf uiteindelijk contact opgenomen en werd ons verteld dat we tegen extra betaling een herexamen konden inplannen. Dit hebben we uiteindelijk zelf geregeld tegen een fractie van die kosten en is Raf op 16 augustus geslaagd.
Nadat hij dit op dezelfde dag bij heeft gemeld kon hij uit 3 opties kiezen. Hij heeft gekozen voor de eerste optie (aangezien ze voor alle andere opties ook meer geld vragen).
Hij kreeg op 30 augustus een bericht dat de eerste optie vol is, wat ik erg vreemd vind aangezien hij direct na bericht met opties heeft gereageerd. Ze zetten hem vervolgensmvoor het blok met de tweede optie snelle data op locaties die niet eens bij ons in de buurt zijn en ook maanden vooruit liggen en daarvoor extra betalen. Ik vind dit onacceptabel en heb dit via WhatsApp kenbaar gemaakt. Tot op heden geen reactie. Als je belt (als bestaande of nieuwe klant) krijg je een bandje en wordt de verbinding verbroken en zoals al aangegeven, geen enkele reactie op WhatsApp berichten.