Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Brendonryan
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 8, 2016 om 14:26Oplichting CrowncardWat mij betreft mag deze vraag gesloten worden. Ik heb er vertrouwen in dat dit wel goed gaat komen.
Bij deze iedereen bedankt voor de reacties en hulp. -
Jun 7, 2016 om 11:00Oplichting CrowncardHallo Kassa leden,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets geplaatst heb omtrent CrownCard B.V.
Vorige week ben ik naar de Juridische loket geweest en heb ik samen met een van de medewerkers dit alles besproken.
Daarna hebben we gezamenlijk naar de bandopname geluisterd waarin de medewerker had geconstateerd dat ze iets vergeten waren.
In zowel de bandopname en in de email hadden ze geen modelformulier voor herroeping opgestuurd. De medewerker had mij erop gewezen om hierop een bezwaar te doen aan de hand van een formulier die ik toendertijd heb meegekregen. De medewerkers van CrownCard zijn het hierover oneens, aangezien het wel op de website staat. Echter het staat misschien wel op de website, maar in de algemene voorwaarden (kleine letters).
Nu is de vraag is dit voldoende?
Vandaag ga ik weer naar het Juridische loket om dit weer verder te doorgronden! -
Jun 2, 2016 om 22:21Oplichting Crowncard
-
Jun 2, 2016 om 21:05Oplichting CrowncardHoi Tijger1
Ik ga hier gelijk even naar kijken, bedankt voor je reactie.
-
Beste Tenormin,
Dat was niet mijn bedoeling. Ik wilde aan de hand van deze informatie duidelijk maken wat het probleem is en waar ik precies sta.
Dit zal ik in het vervolg korter houden.