Antwoorden gegeven door: Bullocks
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 9, 2020 om 19:58Internet site ikzoekhuishoudelijkehulp.nl
Helemaal eens. Ze misleiden met de boodschap dat er pas betaald hoeft te worden als er een huishoudelijke hulp gevonden is. Echter sturen ze de eerste factuur EN gaat direct een jaarabonnement in bij het doorsturen van enkel contactgegevens van een enkele kandidaat.
Dat noem ik niet 'het vinden van' een goede huishoudelijke hulp, noch het leveren van enige service bij het vinden daarvan. Er wordt immers geen profiel, geen foto, noch enige voorstelling van de kandidaat meegeleverd; het gaat sec en alleen om contactgegevens, waar ik zeker hun service niet voor nodig had.
Dat beloofde wat mij betreft weinig goeds voor een eventueel vervolg, en heb dus ook aangegeven er verder vanaf te willen zien. Vervolgens wilden ze me wel 'tegemoet komen' door me de mogelijkheid te bieden het jaarabonnement af te kopen voor 35,-.
Dit maakt wat mij betreft duidelijk dat dit een verdienmodel is voor dit bedrijfje, en ik ben benieuwd of ze überhaupt diensten leveren of dat dit inderdaad hun core businessmodel betreft.