Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Didi020
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 22, 2022 om 11:20Klantenservice budget energieVerverlend om dit te lezen. Ik heb exact dezelfde ervaringen met BugetEnergie. Zij hebben nu eenzijdig mijn contract opgezegd. Ze noemen me een wanbetaler. Op de (4de) eindnota dit jaar krijg ik E 560,00 terug. Hoezo wanbetaler? Ik dus blij, maar wat krijg ik op mijn rekening E 98,00. Er stonden geen bedragen meer open, want het was een EINDNOTA. Ik heb de eindnota nageplozen en deze klopt gewoon niet. Ik heb nu een brief met ingebrekestelling gestuurd. Ik will gewooon MIJN geld terug. Ik ben niet voor niet zo zuinig met energie en dan gaan zij er met de profit daaarvan vandaar. Echt niet!
Ik ben ook uitgelachen, uitgescholden door medewerkers. Heb uren in de wacht gestaan maar kreeg dan toch een verkeerde afdeling. Doorverbinden ging nooit goed. Of als een medewerker me te lastig vond dan werd de hoorn erop gegooid. En dan was ondertussen de 'klantenservice' al weer gesloten....
Ook proberen ze je op te lichten. Ze stuurden mij een factuur voor kosten die ik al aan Liander heb betaald, en wat ook een standaardprocedure is. Nu krijg ik dus mijn tegoed niet terug. Dit bedrijf deugd voor geen meter. Ik zou er wel langs willen gaan, maar dat mag natuurlijk niet.... De eindnota klopt overigens nooit (in hun voordeel) check die altijd, of check hem voor mensen die dat zelf niet kunnen. Oplichters pur sang dit.
Op email reageren ze niet meer; dat vinden ze ouderwets. Er is alleen al een chatrobot die niets begrijpt. En de klantenservice is nu maar open tot 16.30 uur. Dit bedrag heeft belachelijke reclames vol met leugens op tv. Het is echt het alllerslechtste bedrijf dat ik ooit mee heb gemaakt.
Wie nu nog klant wordt BudgetThuis (BudgetEnergie/Budgetalllesin1/BudgetMobiel) haalt zich heel veel ellende op de hals, niet achteraf klagen. Goedkoop id duurkoop. Overigens horen ze bij de NLE, dat zegt genoeg...
Vraag advies aan het gratis Juridisch Loket, die hebben ook voorbeeldbrieven bijvoorbeeld. Laat het er niet bij zitten, met z'n allen staan we sterk en dit kan niet zo doorgaan. -
Sep 11, 2022 om 15:43De energiebedrijven verhogen zelf zomaar jou maandelijks bedrag mag datHeel fijn om te lezen dat in de link van de consuwijzer link staat dat je niet verplicht bent om het voorgestelde maandbedrag. Allemaal heel leuk en aardig, maar BudgetEnergie houd zich hier niet aan. Mijn maandbedrag ging omhoog met 246 % omhoog en dat kan ik niet betalen. Ik bouw dus nu een schuld op en ze rekenen vaak en hoge incassokosten. Desastreus voor mij want door corona moest ik mijn zaak sluiten en zit ik in de schuldhulp. En met een schuld word ik daar uit gegooid.....
Overigens is BudgetEnergie gestop met mailen. Je mag alleen bellen (niet door te komen en niets zwart op wit) of met een robot praten. Nu is die robot wel vriendelijker dan het personeel maar alleen voor simpele vragen. Beschamend!
Ik heb hier echt veel stress van, ook omdat ik elke maand brieven krijg dat ik afgesloten ga worden. Sowieso omdat ik alles doe om te besparen; cv uit, behalve om de dag 2 minuten om te douchten, geen logees, apparaten pas aan na 23 uur, led lampen, huis geisoleerd, cv sowieso naar lagere temperatuur gezet, niet meer koken. En toch moet ik betalen.Kwaliteit van leven gaat hard achteruit en dan ook nog eens een schuld opbouwen....
Conclusie; niet met BudgetEnergie in zee gaan en VOORAF vragen hoe een leverancier hier mee omgaat want we zijn hier nog lang niet vanaf.