Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: DraSon
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 9, 2024 om 12:03Hoe krijg je je rechtmatige geld van ABN-AMRO.Ook wij zijn al sinds november 2023 aan het wachten op ons geld. We ontvingen ons aanbod per post (waarom per post en niet digitaal??) en hebben die op de dag van ontvangst getekend en geretourneerd.
We zijn nu 3,5 maand en 2 telefoontjes verder. ABN AMRO dekt zich in door op de site te vermelden dat er een achterstand in beoordeling en uitbetaling is. Maar alle bedragen waren al tot op de cent uitgerekend en ABN AMRO hoeft alleen een korte controle te doen op volledigheid en juistheid van onze acceptatie. Naar ons gevoel zit er een bewuste vertraging én onverschilligheid van ABN AMRO in. Ee hebben al diverse telerrustellende ervaringen met deze bank gehad. Het is een schande hoe ABN AMRO met haar klanten omgaat. Wij gaan over op een offiële klacht (bij zowel ABN AMRO als bij KIFID).