Antwoorden gegeven door: Eduard Letsleds
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 5, 2020 om 10:58Retour wel/niet aangekomen
Beste,
We begrijpen dat het voor jou een nare situatie is. Je moet echter begrijpen dat wij hier geen pakket hebben ontvangen. We kunnen dus moeilijk iets crediteren wat hier niet is aangekomen. In deze is PostNL tekort gekomen in hun dienstverlening en ik wil je dan ook vragen om dit probleem bij hen neer te leggen gezien zij de enige zijn die je hierin kunnen helpen.
Wij kunnen helaas geen beroep doen op PostNL, omdat jij opdrachtgever bent voor het verzenden van het pakket via hen. Als ontvanger kan je geen beroep doen op een niet-aangekomen pakket.
Andersom doen wij dit ook. Wanneer een pakket van ons niet aankomt bij een klant dan is het onze verantwoordelijkheid om te achterhalen wat er is mis gegaan en bij een tekortkoming van onze verzendpartij zullen wij uiteraard een nieuw pakket opsturen. Jij als klant kan er natuurlijk niets aan doen dat het pakket niet is ontvangen.
In deze kunnen wij als bedrijf er helaas niets aan doen dat het pakket van PostNL hier niet is aangekomen.
Ik hoop je in deze genoeg geïnformeerd te hebben en mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen mag je wederom contact met ons opnemen via info@letsleds.nl.
Met vriendelijke groet,
Eduard