Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Ellen Hermans
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 8, 2021 om 10:18Ervaringen webshop Remono ??Ik heb op 27 Februari een bestelling geplaatst van €79.98, - op deze site. Tot vandaag nog niets ontvangen. Ik heb de bank gebeld en die zeggen dat ze het bedrag niet terug kunnen storten omdat het geen automatisch incasso is. Wel kreeg ik het advies om aangifte te doen op politie.nl/aangifte-melding-doen omdat dit internetoplichting is.
Als er meerdere mensen aangifte doen kunnen ze er een zaak van maken en proberen het geld terug te kunnen vorderen. -
Mar 8, 2021 om 10:13Ervaringen webshop Remono ??Op 27 Februari heb ik een bestelling geplaatst van €79,98,- tot vandaag geen bestelling ontvangen. Blijkt de site niet meer te bestaan!
Ik heb de bank gebeld en die kunnen het geld niet terug storten omdat het geen automatisch incasso is. Doorverwezen naar politie.nl/aangifte-melding-doen om een melding te maken van internetoplichting. De bank gaf aan dat als er meerdere meldingen gemaakt worden dat er dan een zaak gestart kan worden tegen Remono om eventueel je geld terug te kunnen krijgen.
De bankgegevens kloppen ook niet. Het is een Duitse rekening geopend op een Nederlandse rekening volgens de bank.