Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Eric-W
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 10, 2017 om 17:58Kan je echt een veiling winnen bij ticketveiling met een laag bod?Je kan op Ticketveiling en Vakantieveilingen bieden via een automatisch bod. Je steld een maximaal bedrag in en zo kan het dus gebeuren dat in de laatste seconde,s een bod uitkomt welke boven die van u uitkomt.
Ik doe regelmatig mee met biedingen op beide site,s maar stel altijd voor mijzelf een maximaal bod in. (niet via de auto bieding) Ten eerste dien je rekening te houden met de veilingkosten a 5 euro en de verzendkosten. Bij Ticket. 2.50 en Vakantie 5.95. Dit komt sowieso al boven op uw bieding. Ik google altijd even op het product. Vaak is zo bestellen bij een webshop of winkel of zelfs bij de Action ;-) goedkoper..
Ook toegangskaartjes voor dierenparken en dolfijnshows zijn online vaak goedkoper te bestellen. De vermelde adviesprijs is vaak niet comform de werkelijkheid. -
Mar 31, 2017 om 11:28Problemen Verisure AlarmVandaag is de terugbetaling voor de kosten van het Systeem door ons terug onvangen op de rekening. Nu moeten wij nog een betaling van de maand april voor meldkamer kosten terug ontvangen maar heb hier alle vertrouwen in. In het ergste geval kan ik deze laten storneren maar denk niet dat het nodig is.
Voor ons is deze hele zaak gelukkig dus afgehandeld.
Stichting Rechtswinkel Bijlmermeer hartelijke dank voor de aangeboden hulp.. -
Mar 28, 2017 om 08:39Problemen Verisure Alarm
Zoals te zien heeft Verisure via dit en andere mediums geen enkele reactie gegeven. De reden kan ik alleen naar gissen. Toch begint het er op te lijken dat er een oplossing is geforceerd. Verisure heeft aangegeven op mijn voorstel in te gaan. Kost mij €100 maar dan hebben we een snel resultaat tegenover anders mogelijk maanden touwtrekken en juridisch wapengekletter. De door onze gemaakte kosten voor het systeem zouden ondertussen retour zijn naar ons rekeningnummer. Dit is door ons nog niet ontvangen, maar ik ga er vanuit dat dit goed komt.
-
Mar 14, 2017 om 16:05Problemen Verisure AlarmVandaag heeft Verisure wederom contact met mij opgenomen. Gisteren werd ik nog gedreigd met juridische stappen, vandaag kreeg ik het voorstel om 30% kosten te balen naar de waarde van het systeem = 228euro in ons geval het restandbedrag naar ons terug te storten. Ik heb kennis genomen van het voorstel. Verisure vind dat het niet nodig is om de algemene voorwaarden in het verkoopgesprek te betrekken en of te bespreken. Ook niet als deze cruciaal zijn om een overwogen keuze te ...kunnen maken. Zo is er bijvoorbeeld niet in het gesprek naar voren gebracht dat het systeem nimmer eigendom is van de klant. Het systeem wordt wel als aankoop voorgedaan. Verisure geeft toe dat er veel fouten zijn gemaakt maar dat dit voor Verisure niet voldoende zwaarwegend is om de koop te ontbinden. Ondanks eerdere toezegging. Nu tracht Verisure deze woorden anders te interpreteren. Ik heb per mail een geluidsfragment naar Verisure verzonden waarin de toezegging gedaan wordt. Maar wanneer je als bedrijf moet gaan goochelen met woorden en interpretaties dan is er naar mijn bescheiden mening toch echt iets mis en werk je naar mijn mening op het randje van toelaatbaar.
-
Mar 13, 2017 om 17:41Problemen Verisure AlarmWe zijn nu een week verder. Ik had mij even op de achtergrond gehouden omdat mij voorgedaan werd alsof er een oplossing was.
Mijn mening is dat Verisure een slangenkuil is.. Er zijn mega, mega veel fouten gemaakt in ons contract. Duidelijk toegegeven door een medewerker. Er is mij foute informatie gegeven. Ook dit is toegegeven. Ik heb alle bewijslasten voor handen. Verisure geeft dreiging met rechtzaken als ik deze publiceer. Er is mij aangegeven dat het systeem gedemonteerd kan worden en dat de terugbetaling geregeld zal worden. En ja, ook van deze woorden is wederom bewijs. Nu geeft Verisure aan dat hier geen spraken van is. Ondanks dat ik 760euro heb voldaan voor het systeem is deze NIET mijn eigendom. Om te laten demonteren moet ik 30% van de 760 betalen en zo ook het contract te beeindigen. Dit is de werkwijze zoals deze in ons geval gehanteerd is.
Hoge kosten in ons geval en ik ben nooit eigenaar van het systeem. Nooit. En ook dit is mij nooit medegedeeld tijdens het verkoopgesprek.
-
Mar 3, 2017 om 16:36Problemen Verisure Alarm@Maritas, bedankt voor de tip. Ik zal hier zeker gebruik van maken.