Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: EstherenDick
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 3, 2022 om 10:43Refund Fitbit IonicWij hebbben hetzelfde probleem. De Fitbit is in Nederland gekocht en met Nederlands geld betaald. We zouden voor het refund een virtuele card aan moeten maken B4Bpayments card en de redeemcode in moeten vullen. Er kunnen kosten gelden wegens inactiviteit lees de gebruikersvoorwaarden, maar eerst moet je de redeemcode invullen en die is maar eenmalig te gebruiken voor je die voorwaarden kunt lezen. Overigens zijn we niet de enige met problemen. Zie deze link van het forum van fitbit https://community.fitbit.com/t5/Ionic/Voluntary-Safety-Recall-of-Fitbit-Ionic-Smartwatches/m-p/5113260 Wat we inmiddels geprobeerd hebben. Gebeld met Nederland helpdesk. Die verwijst ons naar een telefoonnummer in UK { zitten dus kosten aan voor 0.23 cent per minuut} 442057050547 dat is sowieso al lastig wat we zijn niet goed genoeg Engels sprekenden om dit zakelijke probleem uit te leggen en dat contact aan te durven, tenslotte is dat ding in Nederland gekocht.
Wel schriftelijk geprobeerd met de helpdesk via Twitter, ook daar komen we niet verder mee, kastje en muur. Ik heb geprobeerd uit te vinden of die B4B payments card in Nederland is te besteden, ik heb het niet kunnen vinden en ik wil die creditcard ook niet waar ik niet van weet wat de voorwaarden zijn. Ze zorgen zo wel dat je het op geeft, ook de korting die je zou kunnen krijgen op een ander horloge werkt niet, je wordt steeds weer naar Amerika geleid en in Amerika wil je het juist niet kopen maar gewoon net zoals het oude horloge in Nederland.