Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Familie de Jongh
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 30, 2020 om 22:13Mag en kan de Efteling dit zomaar doen?Graag wil ik reageren op het bericht van goth63 over de Efteling. Ik weet niet of dit de juiste weg is.
Wij als gezin met 4 kinderen lopen namelijk tegen hetzelfde aan. Wij hebben in oktober 2019 een midweek naar de Efteling geboekt met onbeperkt toegang tot het Park. Wij hebben juist in het hoogseizoen geboekt, zodat we dan 's avonds ook het park in kunnen. Hier hebben wij ook veel voor betaald.
Nu krijgen wij als mededeling dat de Efteling 's avonds open gaat (dat waren ze toch altijd al tijdens het hoogseizoen.. ????), maarrrrr dat het niet bij ons verblijf in zit...pardon? Het voelt voor ons als een sigaar uit eigen doos. De Efteling doet het voorkomen alsof wij iets extra's krijgen, maar eigenlijk moeten wij extra betalen voor iets waar wij al voor hebben betaald? Met bellen en een klacht sturen komen we niet zoveel verder. Een andere optie zoals bv reductie op de prijs van ons verblijf, of annuleren wordt ook niet geboden. Hier moeten we het mee doen en er wordt ons een Spookjesachtig verblijf toegewenst. Deze manier van omgaan met klanten vinden wij alles behalve Sprookjesachtig. Wij zijn dan ook erg teleurgesteld in de Efteling.
Wij snappen dat deze tijd om aanpassingen van iedereen vraagt, maar dit klopt onzes inziens gewoon niet.....