Antwoorden gegeven door: Faxface
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 1, 2020 om 09:52Coolbleu hun afhandeling met de klant.
Kan alleen maar vol lof over de service van Coolblue spreken. Koelkast 3 maal defect en 3 maal supersnel een monteur in huis. 3 maal defect vond Coolblue wel een beetje veel, dus volledig aankoop bedrag terug en een ander mogen bestellen. Inmiddels was de koelkast al dik over de 2 jaar heen.
Samsung TV 2 maal een nieuw led paneel, 1 maal een nieuw moederboard en nu witte flitsen in beeld. Altijd super snel een monteur in huis. Toestel is 28 maanden oud en weer het volledige aankoopbedrag terug en nu een OLED besteld. Maandag de klacht gemeld en woensdag het nieuwe toestel in huis. Beetje pech gehad maar Coolblue lost het wel supersnel op.
Klantenservice altijd vriendelijk en denkt in oplossingen. -
Oct 11, 2017 om 10:30Samsung LED tv 3 maanden buiten garantie defect.Dankzij de tip van ZOEKSTER1, een klacht neerleggen bij thuiswinkel.org, ben ik al een grote stap verder.
Beste heer,
Naar aanleiding van ons telefonisch contact bevestig ik hetgeen besproken is. De led-tv met bestelnummer 572932, prijs € 579,99, leverdatum 24-06-2015 mag u retourneren en een nieuwe keuze maken. Voor de tv wordt een gebruikersdeel van 2 jaar in rekening gebracht. Uitgaande van een gemiddelde levensduur van 6 jaar komt dit bedrag op €192,00. Concreet betekent dit dat de tv voor een bedrag van € 388,00 gecrediteerd zal worden.
Graag hoor ik van u of u hiermee akkoord gaat.
Met vriendelijke groet,
Dus even voor de negatievelingen onder ons. Trek zelf uw conclusie, zou ik zeggen.