Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Fred Grotenhuis
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 17, 2019 om 23:28Geen reactie van Spottergps.comNee niet achteraf lezen.
Ik heb de video's bekeken van onderander RTL 4 en van VARA programma kassa.
Daar kwam het goed naar voren.
En ik denk eerlijk gezegd dat het concept ook goed is.
Echter alleen laat de service te wensen over doordat men niet thuis geeft als er een probleem is.
Het kan altijd gebeuren dat een apparaat niet goed is, maar dan zou ik als bedrijf (en al helemaal als iemand dezelfde dag dit al aangeeft) proberen om er alles aan te doen zodat het opgelost word.
Indien nodig een nieuw apparaat sturen. -
Apr 17, 2019 om 18:26Geen reactie van Spottergps.comWat de handleiding betreft die heb ik al tig keer gelezen, ik doe niets fout.
Als het gaat om punt 6.2 zoals hieronder beschreven, ik doe precies zoals het daar staat.
Dit probeer ik wel 10 X per dag op verschillen de tijden en vanaf verschillende devices maar zonder resultaat.
6.2. Spotter koppelen Log nu in op uw online account waarna een scherm verschijnt met de vraag tot invoer van uw Spottercode. Hier voert u de Spottercode in die op het pasje staat in de verpakking. Dit is een unieke code die bij de betreffende Spotter hoort. Nu het online account en de Spotter zijn gekoppeld, is de Spotter actief!
Ik krijg telkens de melding zoals op de afbeelding in de bijlage.
De code heb ik zwart gemaakt. -
Apr 17, 2019 om 18:19Geen reactie van Spottergps.comNee zeker niet tegen de forumleden maar tegen het bedrijf spottergps.com.
Hopenlijk lezen ze dit ook. -
Apr 17, 2019 om 17:48Geen reactie van Spottergps.comLeuk deze reactie hier, waarom niet gewoon antwoorden op de gestuurde emails?
En ja heb de handleiding van het begin tot het einde doorgelopen.
En zoals ik nu lees hebben jullie dus eigenlijk helemaal de ingezonden mails niet gelezen.
Want de spotter is niet te activeren, de code die je krijgt wordt niet geaccepteerd.
Dit heeft niets met het opladen of opwarderen van de spotter te maken.
Maar voor uw gerustelling deze heb ik eerst helemaal opgeladen zoals beschreven in de handleiding.
Opwarderen gaat niet omdat de spotter dan geactiveerd moet zijn en dat is dus het probleem.
Dus de antwoorden hieronder zijn wat mij betreft gewoon smoesjes om u zelf weer in een goed daglicht te zetten.
En dat terwijl er al zoveel klachten zijin over de spotter als je het allemaal leest.
Bij deze geef ik u nog een laatste mogelijkheid om het probleem op te lossen voor vrijdag aanstaan (19-04-2019) anders will ik gebruik maken van mijn recht om de koop te ontbinden.
Vriendelijie groet,
Fred Grotenhuis