Antwoorden gegeven door: Geert Gerritsen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 12, 2021 om 13:18Bij wie ligt de bewijslast dat een bedrag betaald is?Dit vervolgbericht ik op 12 maart:
Thank you for your e-mail, We apologize for the inconvenience,
Thank you for your bank details, We have assigned your case to our financial team, They will handle it and do the necessary, We are sorry for the delay,
Your patience and collaboration are so much appreciated.
Zou het geld dan toch overgemaakt worden?
-
Mar 11, 2021 om 16:14Bij wie ligt de bewijslast dat een bedrag betaald is?
Het bedrag is 8 juni 2020 (!) door Cheaptickets gestort, aldus hun zegsman. Op 2 maart 2021 vroeg men mij na het zoveelste mailtje om mijn bankaccount gegevens te mailen, zodat ze het geld konden overmaken: Dear Geert, Thank you for your email.
Due to change in your bank account details, we would like to request you to fill in your new bank details. If we receive your new bank details we will proceed with the payback. We therefore ask you to kindly share below details with us so we can transfer your refund:
Ik heb de gegevens gemaild en op 9 maart kreeg ik een mail van een andere medewerker dat het geld op 8 juni 2020 is overgemaakt: .
Dear Greet, Thank you for the provided information. This e-mail is to confirm that your refund has been successfully processed on 8 Jun 2020 at 16:17 with EUR 66.00
Please bear in mind that it depends on your bank or credit card company when you receive the money back into your account. We can’t influence their part of the refund process.
Daarna is het weer stil....... Bizarre club, die Cheaptickets.