Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Ger Rooth
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 10, 2020 om 12:30Supersaver niet te bereikenWij als bedrijf zijn benadeeld door dit bedrijf door bestelde tickerts na betaling niet te leveren en na contact te zeggen dat betaling niet ontvangen is ondfanks de bevestiging van Ideal dat het geld is ontvangen door Supersaver. Op dit moment hebben wij onze jurist ingeschakeld en Supersaver heeft een schrijven ontvangen dat wanneer er binnen 14 dagen het geld niet is teruggestort er een civiele rechtzaak wordt gestart.
Aangezien deze partij een nederlandse entiteit is, is deze aan de nederlanse wetgeving onderhevig. Wij zijn bereid zelfs het faillisement aan te vragen van deze partij en aangifte te doen van fraude (bewust het geld waar geen dienstverlening of product tegenoverstaat niet terugstorten). Zijn er mensen welke eventueel bereid zijn mee te gaan in een juridische procedure of aanvraag faillisement
Met vriendelijke groet,
Ger Rooth, Queensworld Holding BV