Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Guus53
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 1, 2017 om 16:07Hoe krijg ik die erg luide reclames zachterIk heb een vergelijkbaar probleem.
Ik speel vaak een kaartspel op de iPad. Steeds als het ene spel is afgelopen krijg ik reclame, voordat ik een volgend spel kan starten.
daarom zette ik altijd het geluid uit.
Maar nu zijn er van die zeer bijdehante reclamejongens die het geluid op mijn iPad gewoon weer op maximaal weten te zetten. Hoe zo privacy??
Dit gaa voorbij de bloody limits!
iemand een oplossing? -
Jan 8, 2017 om 17:26Hoe komt het toch dat er vaak onbegrijpelijke omschrijvingen op je ING_bankafschrift verschijnen?Tussen alle "komische" antwoorden zijn Lotje en Batav de enigen die echt begrijpen wat ik bedoel. Bedankt voor alle reacties en een mooi 2017!
-
Jan 5, 2017 om 17:20Hoe komt het toch dat er vaak onbegrijpelijke omschrijvingen op je ING_bankafschrift verschijnen?Nogmaals dank voor alle reacties, maar..,,, als er dan zo weinig digits ruimte is om info kwijt te kunnen, waarom dan 2x de tekst "Stichting Derdengelden Buckaroo"
? dat noem ik nog eens ruimte verspilling! -
Jan 4, 2017 om 21:33Hoe komt het toch dat er vaak onbegrijpelijke omschrijvingen op je ING_bankafschrift verschijnen?Overigens doen Ingenico en Mollie Payments het iets beter, want daarvan kun je in ieder geval ergens in het woud van cijfer- en lettercodes nog de naam van het bedrijf terugvinden waaraan je betaald hebt.
-
Jan 4, 2017 om 21:29Hoe komt het toch dat er vaak onbegrijpelijke omschrijvingen op je ING_bankafschrift verschijnen?Alle antwoorden van jullie (waarvoor dank) komen erop neer dat ik gewoon zelf goed moet bijhouden wat ik besteld en betaald heb. Dat snap ik. Maar waarom zou een bank dan uberhaupt een omschrijving op een dagafschrift geven; sterker nog, waarom zou een bank dan uberhaupt nog overzichten (op papier of via internet) geven waarmee ze aangeven wat er gebeurd is op je rekening.
Met andere woorden: waarom zouden ze in de omschrijving niet gewoon vertellen: "u heeft iets betaald bij bedrijf X". Dat moet toch niet al te veel moeite zijn in plaats van 2 maal precies dezelfde non-informatie geven? -
Dec 21, 2016 om 14:49Spontane prijsverhoging!Ondanks dat sommige reacties heel flauw zijn ("dat wist ik allaaaaaaaang.........", en dus moet iedereen het al geweten hebben) heb ik weer wat geleerd van deze melding. Cookies verwijderen doet dus wonderen.
Bedankt -
Dec 6, 2016 om 22:25Phishing via de telefoonBeste Tijger1, ik ben nog nooit GEBELD door dit soort creeps. Maar misschien hebben anderen daar meer ervaring mee.
-
Dec 6, 2016 om 22:23Phishing via de telefoonHet telefoonnummer was: 0180324024
-
Dec 2, 2016 om 17:08Afrekening na huwelijk hoger dan aantal gasten.Ik heb ooit hetzelfde meegemaakt. De uitbater kwam met beduidend meer gasten dan ik had uitgenodigd. Ik kon dit aantonen met mijn lijst van genodigden. Er viel niet over te praten en dus gewoon betalen. Dat heb ik uitenindelijk gedaan. Ik raad nu sindsdienĀ iedereen af om daar een feest te vieren. Dat is het enige dat je als fatsoenlijk mens nog kunt doen.