Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: H van Gestel
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 10, 2021 om 12:48Fraude ABNAMROWat ik verkeerd gedaan heb, weet ik niet. Ben erg zorgvuldig met openen van mails, maar blijkbaar is dat toch misgegaan. Eenmaal binnen kan je bij ABN gewoon je adres wijzigen, zonder verificatie o.i.d. Eenmaal een ander adres (waar ik niks van wist of gehoord/gelezen heb) is het eenvoudig een nieuw pasje aan te vragen, blijkbaar ook met een (nieuwe) pincode. En dan is het wachten tot het op een dag rond 17:00 is, want dan ben ikzelf waarschijnlijk op weg naar huis (wat ongeveer ook klopte).
Ook vreemd dat afgelopen zaterdag bij programma van Kassa iemand sprak die hetzelfde was overkomen, ook een kantoor in Almere vraagt pasje aan en ABN stuurt die vervolgens gewoon op, zonder enige controle. Was bij hem: € 45.000,-. Hoeveel zullen er nog volgen?