Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Hans5905
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 13, 2016 om 15:52Overstappen van KPN naar Telfort verstandig?Ik heb tot 6 januari jl. geen problemen gehad met Telfort. Ik heb een alles-in-1 abonnement (internet, televisie, telefoon).
Op die dag is er door Telfort een omzetting van mijn glasvezel verbinding uitgevoerd waarbij een monteur ervoor gezorgd heeft dat internet en televisie binnen enkele uren in de lucht kwamen maar ....... ik heb nu al een week geen beschikking meer over mijn vaste telefoon: ik kan niet bellen of gebeld worden.
Ik heb iedere dag de Servicedesk gebeld en krijg daar te horen dat het probleem bij een andere partij is gemeld (via het systeem) en het een kwestie van afwachten is. Oftewel: problemen met vaste telefonie (via glasvezel) worden NIET adequaat opgepakt.
Niemand binnen Telfort voelt zich verantwoordelijk voor dit probleem: ik moet het doen met de melding in "het systeem".
Een steeds meer ontevreden Telfort-klant.