Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: IWY697
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 14, 2020 om 15:25KPN - 5GGerbera: Inderdaad 5G wordt aangegeven maar wanneer je de 4G-netwerk optie aanklikt dan zit ik in het lichtste groene gedeelte waarvan KPN aangeeft dat dit 4G++ is.
-
Aug 14, 2020 om 11:57KPN - 5G@Sprietje: Dank weer, volgens de dekkingsmap zit ik in de 4G++ dekking maar heb deze nooit. Je hebt gelijk dat dit inderdaad van allerlei factoren kan afhangen maar ik vind het bijzonder dat KPN mag zeggen dat ze iets hebben terwijl dit helemaal niet het geval is.
-
Aug 14, 2020 om 11:27KPN - KleinZakelijke extra'sTijger1 dank voor je reactie. Je hebt gelijk dat het in het contract wat je uiteindelijk krijgt wel staat vermeld maar op de site wanneer je het abonnement afsluit staat hier niets van en het wordt wel apart berekend. Je wordt dus onaangenaam verrast dat deze kosten erbij komen zonder dit te melden bij het afsluiten en op je factuur wanneer je ziet dat het apart wordt berekend.
-
Aug 14, 2020 om 11:15KPN - 5GDank voor jullie snelle reacties.
Maritas: dank voor de link.
Sprietje en Sjoppy: dat klopt wel dat je niets extra's betaald maar ik heb expres mijn abonnement overgezet naar dit abonnement om van de snellere 5G netwerk te kunnen profiteren. Dat deze pas in 2022 helemaal 5G is had ik ook gelezen maar er moet nu minstens 4G++ geleverd worden. Dit is nu dus ook niet het geval. Mijn vraag is of ze zo maar abonnementen kunnen aanbieden waarvan ze weten dat ze het niet kunnen leveren?