Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Ida61
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 4, 2018 om 13:02Otto levert nietOok ik heb dit probleem, heb geen klantenrekening maar wel kast besteld waar 2 weken levertijd op zit, schetst mijn verbazing dat ze die gewoon op rekening zetten terwijl nog niks ontvangen heb en dit al 6 weken terug besteld heb. Tevens beantwoorden ze mijn vraag niet waarom ik die niet kan annuleren want volgens hen kan dat niet, pas bij de deur als die ooit komt. Ook kreeg ik mail of ik de kast wel wou gaan betalen want zicht termijn was verstreken, welk zicht termijn ik heb hem niet! Bij navraag moest ik de mail maar als niet verzonden beschouwen. Wat ik tevens ook heel kwalijk vindt is dat ik bestelde goederen die ik wel al gekregen heb en betaald gewoon van die klantenrekening totaal bedrag afgaat en dus niet als zijnde betaald van de artikelen! Ik heb nooit een gespreid betalen genomen dus dit is al met al een zeer vreemde zaak en ik kan niet van die kast af.