Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Ilias_030
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 21, 2018 om 16:05DynafixJa ik was al naar apple geweest maar die dekken alleen maar het eerste jaar. Het tweede jaar kon ik volgens hen terrecht bij de verkoper. In mijn geval Tele2
-
Apr 20, 2017 om 10:48FreedealsIk heb net een mail terug gekregen;
Beste Ilias,
Sorry, Sorry, Sorry en nogmaals SORRY! Ik heb deze fout gemaakt en door mijn vakantie is het mij totaal ontschoten!
U had zich aangemeld voor het gratis account en door een naamsverwarring heb ik het account van u omgezet naar een betaald lidmaatschap, terwijl dit eigenlijk moest voor een andere klant met de zelfde voornaam! Ik schaam me diep voor deze fout! Dit had ik willen herstellen maar door alle "vakantie inpak stres" ben ik het totaal vergeten! Nogmaals SORRY!
Hopelijk vergeeft u mij deze ontzettend domme fout! Wilt u nog een product gratis ontvangen zodat ik mijn fout kan goedmaken?
Met vriendelijke groet,
- Helpdesk -
Apr 20, 2017 om 10:09FreedealsHet komt van freedeals.nl en verder weet ik ook niet echt wat t bedrijf doet en of het een echt bedrijf is of dat het gaat om criminele activiteiten? Aangezien ik ook minderjarig ben is het al sowieso niet mogelijk om zelf een abonnement aan te sluiten zonder toestemming van mijn ouders?
-
Apr 20, 2017 om 09:52FreedealsMaar ben ik nu verplicht om te betalen en als ik betaal gaat er weer een rekening komen voor de volgende maand?