Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Jan_O
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 25, 2018 om 12:38Park Plus parking SchipholOngevraagd e-mail met parkeer aanbieding (die te mooi is om waar te zijn) + verbreken verbinding tijdens contact.
Van Park PLUS Schiphol een mail ontvangen met daarin een voorstel met betrekking tot het parkeren tijdens onze vakantie. Zou, voor acht (8) dagen, 50 Euro moeten gaan kosten inclusief haal- en brengservice auto van- en naar Schiphol vetrek- c.q. aankomst.
Ik was uiterst verbaast over het feit dat ik van dit bedrijf een dergelijke mail ontving omdat ik a: dit bedrijf nooit heb benaderd / b: nooit mijn e-mailadres aan dit bedrijf heb verstrekt / c: nooit aan dit bedrijf kenbaar heb gemaakt dat wij, vanaf Schiphol, op vakantie zouden gaan!
Stond dus voor een groot raadsel over het waarom van deze directe mailing, hoe het bedrijf aan mijn e-mail adres is gekomen en hoe zij weten dat ik vanaf Schiphol op vakantie ga.
Op site van Park PLUS Schiphol vond ik een telefoonnummer (+31643850533) als contact. Dit nummer heb ik gebeld. Werd beantwoord door een meneer die zich meldde met: "Parking". Ik heb deze meneer naar zijn (echte) naam gevraagd, maar die wilde hij niet noemen.
Hierna gevraagd hoe bedrijf aan mijn gegevens is gekomen, ook daar geen antwoord op. Nadat ik hem nogmaals om zijn naam vroeg, werd verbinding verbroken.