Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Janeley
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 24, 2018 om 10:01Brand-online.nl
Dit is echt bizar. Als mijn zus geen klant was geweest en een probleem heeft gehad dan had ik dit nooit nagevraagd via kassa.. dat zou verre van onlogisch zijn...
je zegt dat er geen klant is die een klacht heeft gemeld... misschien moeten jullie wat doen aan je klantenservice.. en via marktplaats belazeren jullie de boel met verschillende locaties aan te geven...
verklaar dat eens?
ik vind het echt diep triest dat jullie jezelf neerzetten als slachtoffer terwijl jullie zelf de oorzaak zijn van het probleem.
Je reageert het af op de mensen die met mij meedenken en ook hun vraagtekens hebben waar ze graag vragen over willen stellen. Vervolgens kraak je alles en iedereen af met onprofessionele reacties. I.p.v. te reageren of de vraagtekens die men heeft. Je verdedigd jezelf met het argument ‘groepsverband’
Verklaar dat eens?
Je zou zeggen dat als iemand dit plaatst, je contact met diegene zoekt om te kijken of er een oplossing is.. in tegenstelling tot dat reageer je met reactie om je eigen rotzooi te redden en hoe ik jullie naam ‘beschadig’
Jammer, gewoon jammer
-
Feb 24, 2018 om 09:47Brand-online.nlDe manier hoe hij op sommige reacties van jullie reageert is verre van professioneel!
-
Feb 24, 2018 om 09:43Brand-online.nlHoi Allemaal!
Bedankt voor het meedenken en jullie support!
Even een update: het is inmiddels eind februari en ze heeft nog niks ontvangen. Dit is tevens bij de politie gemeld, maar tot op heden nog niks over gehoord.
We hebben iemand anders iets laten bestellen om te kijken of hij het wel kreeg. Maar tevergeefs.. deze verkoper beloofd heel veel en gaat op al jullie reacties in maar in werkelijkheid is het gewoon een oplichter die slachtoffer speelt!!!!
Nooit bestellen bij Brands-Online.nl!!!! Dat nummer is ook ‘niet breikbaar’ Voicemail’ etc