Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: JanvV
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 31, 2024 om 15:21Citroen C4 2022, kachelmotor defectIk begrijp alle reacties dat dit via de dealer moet lopen en de importeur geen partij is. Echter, voorraad wordt wel centraal geregeld en dus Citroen Nederland, de importeur. Er is bijvoorbeeld iemand anders met schade aan zijn nieuwe C5X en die kan 3 maanden niet rijden omdat er geen onderdelen op voorraad zijn. Dat kan toch niet?
-
Jan 31, 2024 om 14:53Citroen C4 2022, kachelmotor defectKlantenservice 19 januari al gebeld. Sprak ik iemand die zegt een notitie te maken maar niet vraagt naar mijn naam, telefoonnummer en kenteken wagen. Een week later inderdaad via het citroen portal een klacht aangemaakt, acht werkdagen later nog steeds geen reactie. Mijn dealer (prima dealer) moet het inderdaad regelen met de importeur maar mijn klacht gaat erover dat die importeur blijkbaar geen onderdelen op voorraad heeft van een courante auto. Dank voor jullie reacties.