Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Jay23
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 25, 2016 om 10:30UnigarantIk geef de bewoner absoluut niet de schuld. En huh? Ik citeer even een grappig stukje wat ik nogal merkwaardig uitspraak vind. "moet "er niet vanuit gaan" dat iets wel zal lopen als u een formulier ingevuld heeft" is dat zo? Waar moet ik dan wel vanuit gaan? Ik werk ook bii een instantie waar we ook met formulier werken. Telefonisch mag er niks afgesproken worden omdat wij dan niks zwart op wit hebben en zo de klant nooit kan zeggen dat het anders was. En als wij het formulier niet goed invullen zijn wij de eind verantwoordelijke. Ik snap echt niet dat jullie dat dan weer onderbouwen als dat het alsnog fout kan gaan en mijn schuld is. Daarnaast dat er nog gezegd word je moet zelf je administratie bijhouden. Ik ben iemand die daar niet van houdt dus laat ik het automatisch incasso afschrijven. De eerste 2 acceptgiro waren zeg maar ter verificatie zodat ze daarna automatische incasso kunnen indienen. Een derde mag nooit zomaar geld van je bank plukken daar moet eerst een 1 malig overschrijving door jezelf gedaan worden voordat automatisch incasso gedaan wordt. En dan wordt er hier gezegd inmiddels bijna 2 jaar later (betaling in 2015 gedaan) is je eigen schuld want je had moeten opletten wanneer het eraf ging. Dit begrijp ik dus volkomen niet. Maar goed ik ga sowieso een bezwaar indienen als de boete binnenkomt van cjib. En dat zij een leerling is komt doordat ze tegen mij zegt in eerste instantie. Als je de verzekering betaald wat ik ook gelijk had gedaan met een ideal link. Dan hoeft u de boete niet te betalen. Vervolgens wijs ik haar erop wat in de brief staat en dan wordt het weer een ander verhaal. Ik ben inderdaad gefrustreerd omdat ik mij door een administratieve fout genaaid voel. Maar is makkelijk te oordelen over iets wat je zelf niet gebeurd is uiteraard
-
Jun 25, 2016 om 00:22UnigarantNog maals even ter verduidelijking, sommigen snappen het niet helemaal volgens mij. Eind 2014 via een formulier verzekering afgesloten aangegeven automatische incasso. Daarvoor moest ik eerst een acceptgiro voor eind 2014 betalen geloof oktober, november en december. En aangezien het in januari 2015 weer moet omdat ik jaarlijks betaal (dus 1keer per jaar afgeschreven) kreeg ik voor 2015 ook gelijk afschrift in 1 envelop. Dus die 3 maanden plus hele jaar 2015 heb ik toen voldaan iets van 70 euro samen (53 voor heel jaar 2015 en 17 voor de 3 maanden). Daarna zou de automatische incasso ingaan. Wat snappen jullie dan niet aan dat ik mijn administratie ect niet voor elkaar heb? Ook al had ik adres wijziging nit door gegeven waar ik jullie gelijk in geef dat het moet. Had er voor jaar 2016 een automatische incasso verricht moeten worden. Waarvoor moet ik dan op mijn rekening kijken dit bedrag gaat een keer per jaar af. En aangezien ik nooit telaat wil zijn voor het betalen van dingen om dit soort k*t steken te voorkomen heb ik alles maar dan ook alles op automatische incasso staan. En als je dit nu zo leest want volgens mij lezen sommige mensen mijn bericht half. Dan vind ik het erg merkwaardig dat jullie vinden dat het mijn schuld is. Als ik alles de eerste keer betaal en in goede trouw vanuit ga dat het daarna automatisch geïncasseerd wordt omdat je dat in de formulier aangeeft. Vind ik het ook niet meer dan logisch dat jk daar geen omkijken naar nodig heb. Als het wel automatisch gegaan zou dan had ik de boete nu ook niet ook al heb ik mijn adres niet gewijzigd. Vandaar ook vind ik die verklaring niet meer dan logisch en dat heeft geen zak met sjoemelen te maken. Lees hiervoor weer mijn bovenstaande stukje over terug. Snappen jullie mij nu? En mijn frustratie?
-
Jun 24, 2016 om 22:21UnigarantIk was vergeten te vermelden dat ik de 110 euro verzekering gelijk die ochtend na het gesprek heb betaald en ben ook weer verzekerd. Het gaat me echter om de boete van cjib van 330. En neudutchio. Als jij alles op automatische incasso hebt staan maar dan ook alles van huur tot mobiel ect. Dan denk ik echt niet over een jaar he laat ik unigarant eens bellen en kijken of ik nog wat moet betalen. En al helemaal niet als je automatisch incasso hebt ingevuld. En dan de schuld bij mij neer te leggen is lekker kort door de bocht. Ik vind trouwens zo'n belachelijk hoge boete van 330 opzich terecht als je onverzekerd iemand aan rijdt kan het in de miljoenen oplopen. Echter door een fout van een ander (nogmaals ik heb jet bewijs zwart op wit) ben ik nu de sjaak. Zonder enige waarschuwing of wat dan ook. Ik vind daarom ook niet meer dan logisch dat zo'n verzekering maatschappij die artikel 34 wam moet aanleveren. Dtaat ook in de brief. Als de verzekering door eigen schuld heeft gehandeld dienen zij een artikel 34 wam aan te leveren en ik krijg geen boete. Ik persoonlijk zou zeggen in het kader van klantvriendelijkheid joh wat vervelend in dit verhaal bent u zowel als wij schuldig we leveren die artikel 34 aan en klaar is kees. Maar nee dat vertikken ze gewoon. Tevens is mij ook een raadsel hoe zij aan de gevevens komen omdat de gegevens niet eens kloppen.