Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Jeffrey0548
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 30, 2020 om 16:21Wie heeft er ook slechte ervaringen met wifi-camera.nl?Ik vind het nog steeds vervelend om te horen dat er ontevreden klanten zijn.
Ook weet ik dat hier veel mensen zitten die alleen even willen natrappen en mij niet serieus nemen, maar toch wil ik het even uitleggen.
Een partij waarmee onze leverancier werkt heeft zonder reden het contract opgezegd. Met als gevolg dat er 1000+ bestellingen niet werden verwerkt. Dit is voor mij enorm vervelend en voor de klanten uiteraard. Inmiddels heeft de leverancier al wel bijna bestellingen weer kunnen verwerken, maar is er een grote vertraging opgelopen.
We doen onze best om alle klanten te helpen en ik zeg nog steeds dat je via de Mail of FB Chat snel reactie krijgt en we met een oplossing komen. Momenteel is de verkoop ook volledig stilgelegd, zodat er geen nieuwe klanten komen en we eerst de huidige klanten netjes kunnen helpen.
Neem dus bij problemen even contact op met ons. Voor alle mensen die hier nu weer lekker negatief op gaan reageren, doe lekker je ding! -
Nov 21, 2019 om 06:15Wie heeft er ook slechte ervaringen met wifi-camera.nl?Goedemorgen,
Tot mijn spijt lees ik hier verschillende klachten over wifi-camera.nl.
Door problemen met de leverancier is het een tijdje zo geweest dat pakketjes werden tegengehouden bij de douane en er importkosten moet worden betaald.
Dit is uiteraard niet leuk en deze kosten zijn dan ook zeker niet voor de klant.
Dit probleem is uiteindelijk opgelost en nieuwe klanten hebben geen last meer van dit probleem.
Mocht het zo zijn dat je importkosten hebt betaald, neem dan contact met ons op via info@wifi-camera.nl en vermeld hierin je ordernummer en het bedrag wat je hebt betaald aan de douane. Dan vergoeden wij dit direct voor je.
Op het moment dat je een brief of e-mail hebt gehad van de douane kun je deze naar ons doorsturen en dan leveren wij de juiste gegevens aan. Dit hoef je dan ook niet zelf te doen. Onze excuses voor de klanten die hier last van hebben gehad, wij balen hier ook ontzettend van en zijn druk bezig om dit te vergoeden. De leverancier heeft zich niet een bepaalde afspraken gehouden. Met vriendelijke groet, team wifi-camera.nl