Antwoorden gegeven door: JerBouma
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 28, 2018 om 15:24'Sushi of Tapas voor Twee' van de HEMA - Onjuiste Locaties
Ik ging er vanuit dat de 'oplossing' zou worden behandeld bij KASSA die we via contact met de klantenservice kregen . Dat is echter niet helemaal gebeurd dus hierbij wat ik mensen aan raad die ook zo'n bon hebben als de mijne:
Neem contact op met de Klantenservice van Lekker Weg. Vermeld dat u contact zoekt vanwege het feit dat de informatie op de bon niet klopt en, een belangrijk detail, dat u hem vóór de maatregel van HEMA hebt gekocht. Ik kreeg toen aangeboden om de Tapas & Sushi bon te wisselen voor de 3 Gangen Diner bon. Zij vragen dan om je adresgegevens via de mail en dan zou het moeten worden opgelost.
Dit heb ik zelf niet geprobeerd, omdat wij naar het hoofdkantoor gingen, maar ik hoop dat het werkt voor u!
Ik vind het wel erg jammer hoe de HEMA hier op reageert. Het is nu eigenlijk nog altijd niet opgelost voor iedereen die de bon al gekocht heeft. Ook vind ik het zwaar onvoldoende dat er enkel een bordje wordt geplaatst. Dat bordje zou maar eens missen of op een onopvallende plek staan in de winkel. Dan gaat het alsnog mis. Voor nu is dan de beste en veiligste optie eigenlijk gewoon: niet kopen. -
Jan 26, 2018 om 17:27'Sushi of Tapas voor Twee' van de HEMA - Onjuiste LocatiesHallo allen,
Dit item wordt inderdaad onderdeel van de uitzending van deze week. Hiervoor zijn opnames gemaakt met mij en mijn vriendin. Ik weet in iedergeval dat HEMA, gelijk nadat KASSA contact met ze gehad heeft, bezig is met een passende oplossing. Dus als u ook met zo'n kaart zit 'opgescheept', kijk dan vooral naar de uitzending van komende zaterdag!
Ik ben iedergeval tevreden dat dit zo is 'opgeblazen', omdat het dus al jaren fout op de achterkant staat en nu eindelijk wordt aangepakt. Ik vind het echter wel heel erg dat HEMA hier al die tijd niks mee heeft gedaan.
Ik kan niet anders dan de klantvriendelijkheid een hele grote onvoldoende te geven. Pas wanneer de media ingrijpt wordt er wat aan gedaan en in de tussentijd liet HEMA al hun klanten die deze kaart kochten gewoon hartstikke hard stikken. -
Jan 17, 2018 om 16:24'Sushi of Tapas voor Twee' van de HEMA - Onjuiste LocatiesHallo allemaal,
Dank voor de vele helpvolle reacties. Ik heb o.a. contact gezocht met het ACM en Klacht.nl. Daarnaast ben ik momenteel in contact met KASSA over verdere oplossingen.
Er kan iedergeval gezegd worden dat de 'Tapas & Sushi voor Twee' pas vol met onjuiste informatie zit dus ik hoop dat dit niet alleen voor mijzelf, maar voor iedereen die problemen ervaart met de pas opgelost kan worden.
Ik zal jullie op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen en/of wanneer HEMA persoonlijk contact met mij zoekt.