Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Jeroentje36
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 11, 2019 om 14:12T-Mobile ThuisHoi martin ik had hetzelfde.
Heb in oktober een pakket afgesloten tot 20mb met de functie opnemen.
Echter tot op heden werkt dit niet had tot januarie 0,9 Mb heb 3x een monteur gehad van kpn uiteindelijk in februarie had ik 17mb dit is echter nog steeds niet geschikt voor opname functie. De tv ontvanger loopt steeds vast, begin gemist stopt uit zijn eigen, en heb constant verstoord beeld.
Nu wilde ik onder mijn contract uit maar dit mocht niet ze hebben nu het pakket aangepast naar zonder opnemen dus niet het pakket waar ik om vroeg. En krijg de gemaakte kosten voor het opname pakket terug. Voor de tijd dat de andere functies niet werkte krijg ik niks maar heb wel betaald. Ik kan niet onder mijn contract uit en zit dus vast aan een pakket waar ik niet om heb gevraagd.