Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: JoopdeH
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 23, 2016 om 16:53GRATIS ONDERLING BELLEN AFGESCHAFT DOOR TELE2. TELE2 KLANTEN NIET GEÏNFORMEERD.vverder raad ik iedereen aan een aangetekende brief naar Tele2 te schrijven met daarin de klacht en de gewenste oplossing van het probleem ( bijvoorbeeld onterecht betaalde geld terug en mogelijkheid tot maand bedenktijd en gratis opzeggen), naar aanleiding van hun antwoord kan de volgende stap de geschillencommissie zijn, kosten waarschijnlijk 50 euro (die krijgt u terug als u in het gelijk wordt gesteld)
Tele2 adres (ik hoop dat dit klopt):
Tele2 Nederland B.V.
Postbus 289
2400 AG
Alphen aan den Rijn
Let op: Vermeld je klantgegevens bij het sturen van een brief.
met vriendelijke groet,
JoopdeH -
Dec 23, 2016 om 16:53Vanaf 1 november 2016 tele 2 onderling bellen onderling bellen niet meer gratisvverder raad ik iedereen aan een aangetekende brief naar Tele2 te schrijven met daarin de klacht en de gewenste oplossing van het probleem ( bijvoorbeeld onterecht betaalde geld terug en mogelijkheid tot maand bedenktijd en gratis opzeggen), naar aanleiding van hun antwoord kan de volgende stap de geschillencommissie zijn, kosten waarschijnlijk 50 euro (die krijgt u terug als u in het gelijk wordt gesteld)
Tele2 adres (ik hoop dat dit klopt):
Tele2 Nederland B.V.
Postbus 289
2400 AG
Alphen aan den Rijn
Let op: Vermeld je klantgegevens bij het sturen van een brief.
met vriendelijke groet,
JoopdeH -
Dec 23, 2016 om 16:22Vanaf 1 november 2016 tele 2 onderling bellen onderling bellen niet meer gratisEr zijn meerdere klanten van Tele2 flink de dupe geworden van deze onaangekondigde verandering van 'onderling gratis bellen'.
Veel mensen hebben hier over geen bericht ontvangen van Tele2 en hebben de hele maand november, en misschien nog steeds, zitten bellen met andere vaste lijnen van tele2 in de meer dan logische veronderstelling dat het gratis was, met als gevolg voor sommige een hogere of zelfs extreem hogere rekening.
En daarnaast ook niet gebruik kunnen maken van de wettelijk bepaalde regeling dat je een maand bedenktijd hebt en eventueel gratis je abonnement kan opzeggen.
Tele2 blijkt totaal niet bereid de schade die ontstaan is, door hun eigen grote fout, op te lossen.
Ik doe hierbij een verzoek aan alle gedupeerden en klanten van tele2 die met deze wantoestand te maken hebben het in ieder geval te melden bij ConsuWijzer,
bij genoeg klachten wordt de Autoriteit Consument en Markt (ACM) ingeschakeld.
U kunt hier online of telefonisch u kort maar krachtig en vooral duidelijk uw klacht indienen betreffende de nare handelwijze van tele2 en de gevolgen voor u en andere klanten:
https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer
met vriendelijke groet,
JoopdeH -
Dec 23, 2016 om 16:21GRATIS ONDERLING BELLEN AFGESCHAFT DOOR TELE2. TELE2 KLANTEN NIET GEÏNFORMEERD.Er zijn meerdere klanten van Tele2 flink de dupe geworden van deze onaangekondigde verandering van 'onderling gratis bellen'.
Veel mensen hebben hier over geen bericht ontvangen van Tele2 en hebben de hele maand november, en misschien nog steeds, zitten bellen met andere vaste lijnen van tele2 in de meer dan logische veronderstelling dat het gratis was, met als gevolg voor sommige een hogere of zelfs extreem hogere rekening.
En daarnaast ook niet gebruik kunnen maken van de wettelijk bepaalde regeling dat je een maand bedenktijd hebt en eventueel gratis je abonnement kan opzeggen.
Tele2 blijkt totaal niet bereid de schade die ontstaan is, door hun eigen grote fout, op te lossen.
Ik doe hierbij een verzoek aan alle gedupeerden en klanten van tele2 die met deze wantoestand te maken hebben het in ieder geval te melden bij ConsuWijzer,
bij genoeg klachten wordt de Autoriteit Consument en Markt (ACM) ingeschakeld.
U kunt hier online of telefonisch u kort maar krachtig en vooral duidelijk uw klacht indienen betreffende de nare handelwijze van tele2 en de gevolgen voor u en andere klanten:
https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer
met vriendelijke groet,
JoopdeH -
Dec 22, 2016 om 18:13Vanaf 1 november 2016 tele 2 onderling bellen onderling bellen niet meer gratishttps://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/gratis-onderling-bellen-afgeschaft-door-tele2-tele2-klanten-niet-geinformeerd
-
Dec 22, 2016 om 18:13GRATIS ONDERLING BELLEN AFGESCHAFT DOOR TELE2. TELE2 KLANTEN NIET GEÏNFORMEERD.https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/vanaf-1-november-2016-tele-2-onderling-bellen-onderling-bellen-niet-meer-gratis
-
Dec 20, 2016 om 15:06GRATIS ONDERLING BELLEN AFGESCHAFT DOOR TELE2. TELE2 KLANTEN NIET GEÏNFORMEERD.Hallo beste SVANG,
ik ben ook de dupe van tele2, zelfde situatie
nu geen tijd om nu het hele verhaal te schrijven maar telefonisch krijg ik steeds een
call center medewerker die het probleem begrijpt, zegt ook dat inderdaad geen mail hier over is verstuurd maar wel had moeten gebeuren
(wetelijk zijn ze dat ook verplicht, een maand van te voren)
eerste keer zei een man: 'zo ga je niet met mensen om, komt wel goed meneer!'
dat heb ik gemerkt
ik kon vergoeding aanvragen maar vandaag afgewezen en weggestuurd met de zoveelste leugen
over dit alles,tele2 gaat de leugen dus hierin niet uit de weg en ik (en ook mijn vriendin, zelfde verhaal, heeft ook tele2)
we kunnen geen kant meer op!
rekening 3x zo veel als normaal en volgende maand????!!!
hier aub contact mee opnemen:https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/aanbieder-telefonie-internet-televisie-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden
hoe meer mensen dat doen, ook bij varakassa, tros radar, consumentenbond, des te
groter de kans dat tele2 over de brug komt met normal gedrag inplaats van deze misleiding
ik wil elke cent terug die tele2 onterecht heeft binnengesleept