Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Kariena
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 18, 2024 om 11:48Bestelling niet geleverd, wel betaling vereistIk heb hetzelfde meegemaakt met een bestelling van Middo. Deze zou geleverd zijn bij de buren toen we nb op vakantie waren in Oostenrijk. Natuurlijk niet. Klarna hield vast aan het feit dat DHL een leveringsbewijs had voor het juiste adres. Dat was echter niet het onze maar dat van de buren die nooit iets hebben ontvangen. Na maanden over en weer gemaild te hebben, moeten we toch het bedrag van €71 betalen. Klarna hield vast aan het leveringsbewijs van DHL. Echt onrechtvaardig en je kunt er dus niets aan doen.
-
Mar 18, 2024 om 11:45Bestelling niet geleverd, wel betaling vereistIk heb hetzelfde meegemaakt met een bestelling van Middo. Deze zou geleverd zijn bij de buren toen we nb op vakantie waren in Oostenrijk. Natuurlijk niet. Klarna hield vast aan het feit dat DHL een leveringsbewijs had voor het juiste adres. Dat was echter niet het onze maar dat van de buren die nooit iets hebben ontvangen. Na maanden over en weer gemaild te hebben, moeten we toch het bedrag van €71 betalen. Klarna hield vast aan het Leveringsbewijs van DHL. Echt onrechtvaardig en je kunt er dus niets aan doen.
-
Mar 22, 2023 om 12:57Mijn pakket is gestolen uit de PostNL bus
Met Post NL niets dan ellende. Bezorgers scheuren met de muziek keihard aan op de hofjes en laten zelfs onder het rijden de deuren open.
Daarnaast bezorgen ze het pakket waar het uitkomt, gooien het ongevraagd over de schutting of zetten het onbeheerd bij de voordeur wetende dat er niemand thuis is of bezorgen het helemaal niet. Al deze genoemde zaken hebben wij meegemaakt, geklaagd zowel bij bezorger als post nl. Er verandert weinig.
Ik weet niet hoe het personeelsbeleid wordt geregeld en een tip van ons. Weet met wie je in zee gaat, ben wat selectiever bij de aanname van je personeel, evalueer regelmatig en vooral doe wat aan de klachten. Bedroevende vereniging waar ik niet zou willen werken.