Antwoorden gegeven door: Klantenservice Seniorenvoordeelpas
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 11, 2018 om 17:59Seniorenvoordeelkaart alleen goed voor de stedelijke gebiedenBeste Dutch249,
Wat vervelend om te lezen dat u niet gemakkelijk bij u in de buurt gebruik kunt maken van de Seniorenvoordeelpas. Ons team werkt elke dag hard om meer locaties toe te voegen zodat u straks in elk dorp, ongeacht formaat, terecht kan met uw Seniorenvoordeelpas! Tot die tijd helpen wij u graag om optimaal gebruik te maken van uw Seniorenvoordeelpas. Hiervoor kunt u elke dag tussen 9 en 9 contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen u uiteraard om tot op de laatste cent, maximaal gebruik te maken van onze voordelen.
Met vriendelijke groet,
Erik
Team Seniorenvoordeelpas -
Jun 18, 2018 om 19:33Toch weer SeniorenvoordeelpasBeste Tuesday Rebel,
Bedankt voor uw bericht op het forum van Kassa. Zoals u hierboven hoogst waarschijnlijk al heeft gelezen kunt u de pas uiterlijk twee weken na ontvangst terug sturen naar ons, wij zullen dan bij ontvangst direct de betaling bij AfterPay stop zetten. Overigens kunt u ten allen tijden uw pas annuleren, het is hiervoor niet noodzakelijk om eerst uw pas te ontvangen.
Helaas kan ik op dit moment het probleem niet voor uw oplossen aangezien de nodige gegevens ontbreken. Wij komen daarom graag met u in contact! U kunt mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl t.a.v. Erik. Ik zal dan uw bericht verder oppakken. Uiteraard kunt u ook bellen tussen 17:00 en 21:00 naar 085-0700 900.
Graag horen wij van u.
Met vriendelijke groet,
Erik
Team Seniorenvoordeelpas -
May 15, 2018 om 18:05Seniorpas
Beste Everdien Richters,
Bedankt voor uw post op het forum van Kassa. Naar aanleiding van uw bericht ben ik het systeem ingedoken om te controleren wat uw situatie is. Ik zie dat u per mail afgelopen zondag voor het eerst contact heeft opgenomen met onze klantenservice over uw opzegging. Mijn collega heeft u een half uur later voorzien van een antwoord omtrent uw opzegging. Aangezien uw annulering anderhalve maand na de geplande bezorgdatum is doorgegeven kunnen wij uw aanvraag niet annuleren. Zoals in eerdere reacties beschreven heeft u hiervoor 14 dagen de tijd.
Het is vervelend om te horen dat u in de tussentijd een verhoging van de rekening heeft ontvangen. Alle aanvragen voor de Seniorenvoordeelpas verlopen op dit moment via AfterPay. Dit betekend dat u achteraf, bijvoorbeeld na ontvangst van de pas, kunt betalen. Dit kunt u ook zien staan op de aanmeld pagina. U krijgt uiterlijk 14 dagen na aanvraag de eerste mail van AfterPay over de betaling waarna u twee weken de tijd heeft om de betaling te voldoen. Indien de betaling niet voldaan is na 14 dagen, brengt AfterPay extra kosten in rekening. Als Seniorenvoordeelpas kunnen wij hier helaas niets aan doen. Mocht u vragen hebben over de door u ontvangen verhogingen dan adviseren wij om contact op te nemen met AfterPay.
Als u naar aanleiding van dit bericht nog vragen heeft dan kunt u mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of ons tussen 17:00 en 21:00 bereiken op 085-0700 900.
Met vriendelijke groet,
Erik
Team Seniorenvoordeelpas
Edit: (ongeldige) contact link van AfterPay aangepast
-
May 14, 2018 om 15:13Is de senioren voordeelpas betrouwbaar
Beste R. Witkamp,
Zoals u waarschijnlijk al heeft gezien staan er al diverse vragen over de Seniorenvoordeelpas op het forum van Kassa. Deze vragen gaan vaak over de werking of de voorwaarden van de Seniorenvoordeelpas. Wij voorzien u daarom graag van een volledige reacties die eventuele onduidelijkheden bij u wegnemen.
De Seniorenvoordeelpas biedt korting op uw uitgaven bij lokale winkels en webwinkels. Wij hebben bewust een verschil gemaakt tussen lokale voordelen en de webwinkel voordelen, zo staat u straks niet in een winkel die alleen online korting biedt! In het overzicht voor lokaal voordeel kunt u (zonder in te loggen) per stad zoeken naar aangesloten winkels. Op die manier is het mogelijk om te zien waar u bij u in de buurt korting krijgt. Vergeet niet de naam van de stad aan te klikken in het venster dat onder de zoekbalk verschijnt, anders ziet u geen resultaten na het zoeken. Bij alle lokale voordelen kunt u de pas aan de kassa tonen om korting te krijgen.
In het overzicht voor webwinkels kunt u per letter zoeken (zonder in te loggen). Bij alle bedrijven in dit overzicht krijgt u via de Seniorenvoordeelpas korting. De korting kunt u gebruiken via kortingcodes, direct verrekende kortingen en geldterug acties. Dit staat altijd vermeld bij de korting tezamen met een uitleg over hoe de korting te gebruiken is. Mochten hier onduidelijkheden over bestaan dan helpt onze klantenservice u natuurlijk graag!
Naast de vragen over partners en kortingen krijgen wij ook vragen over de herroepingstermijn. De herroepingstermijn is de periode waarin u de pas kunt terugsturen en uw aanvraag volledig annuleert. Zo kunt u eerst proeven hoe het is om een pashouder te zijn alvorens te besluiten of u interesse heeft in de pas. De herroepingstermijn telt 14 dagen die in gaan op de eerst geplande bezorgdatum. Omdat de termijn pas begint vanaf het moment van bezorging heeft u dus twee weken de tijd om dit terug te sturen. U hoeft dan niets te betalen aan de Seniorenvoordeelpas. Deze en andere voorwaarden kunt u vinden op de algemene voorwaarden pagina. Als u deze doorleest dan weet u precies wat de 'addertjes' zijn wanneer u de Seniorenvoordeelpas aanvraagt.
Mocht u naar aanleiding van dit bericht of andere berichten nog verdere vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of tussen 17:00 en 21:00 bellen naar 085-0700 900.
Met vriendelijke groet,
Erik
Team Seniorenvoordeelpas
-
Apr 23, 2018 om 18:56Ervaringen met seniorenvoordeelpas?
Beste J. Minekus,
Bedankt voor uw bericht via het forum van Kassa. Wij vinden het zeer vervelend om te horen dat u niet de verwachte korting heeft gekregen waar u op hoopt. Wij proberen altijd zeer duidelijk te zijn in onze communicatie zodat er geen misvertanden onstaan over onze aanbiedingen. Naar aanleiding van eerdere feedback hebben wij daarom de partners opgesplits in twee categoriën: Lokaal voordeel en webwinkels. In het overzicht van lokaal voordeel ( https://seniorenvoordeelpas.nl/lokaalvoordeel/ ) kunt u per stad zoeken welke aanbiedingen geldig zijn. Wij breiden dit aanbod dagelijks uit zodat u ook in minder dichtbevolkte gebieden gebruik kan maken van onze pas. Alle web-aanbiedingen kunt u vinden op https://seniorenvoordeelpas.nl/partnerslijst/. Bij de winkels in deze lijst kunt u terecht voor korting op uw online aankopen. Als u dus niet in de buurt van een grotere stad woont dan kunt u gebruik maken van deze online aanbiedingen! Wij hopen dat het zo duidelijk is voor alle (non) pashouders.
Bij elke partner in ons systeem is een kortingsbedrag of percentage gepubliceerd op de partnerpagina. Daarnaast vermelden wij ook altijd waarop de korting geldig is, zoals bijvoorbeeld tuinmeubels. Mocht hier onduidelijkheid over bestaan dan kunt u altijd mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of bellen tussen 17:00 en 21:00 naar 085-0700 900. Wij helpen u graag verder.
Met vriendelijke groet,
Erik
Team Seniorenvoordeelpas