Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Klantenservice Zelfstroom
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 19, 2018 om 13:46Lekkend dakBeste Hansje en Thea,
Bedankt voor het melden, dat is inderdaad een slordige typefout! Ik bedoel uiteraard morgen, 20-3-2018 en niet dinsdag 13-3.
Voor wat betreft de schade aan eigendommen en het eigen risico, deze zal de verzekeraar inderdaad verhalen op ons en onze installatiepartner. Het is hierbij ons uitgangspunt dat onze klant geen enkel nadeel mag ondervinden van de plaatsing van de zonnepanelen, dus ook niet mag opdraaien voor een eigen risico.
Wij wachten morgen de terugkoppeling van de aannemer af en zullen dan het vervolg afstemmen met de klant. -
Mar 16, 2018 om 16:41Lekkend dakBeste Gert,
Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor deze uitermate teleurstellende gang van zaken. Dit is niet de manier waarop wij onze nieuwe klanten willen verwelkomen.
Ik heb me vanmorgen ingelezen in uw totale installatieverloop en ik kan niet anders zeggen dan dat we hier grove steken hebben laten vallen. Een fout kan gemaakt worden, een lekkage kan ontstaan, maar dit hadden we anders moeten oplossen. Ook onze installatiepartner deelt deze mening en betreurt dit incident.
De verantwoordelijke manager bij de installatiepartner heeft mij geinformeerd dat a.s. dinsdag 13-3 een voor u vertrouwde aannemer de schade en benodigde herstelwerkzaamheden komt opnemen en zo spoedig mogelijk daarna komt uitvoeren. Onze partner heeft aangegeven dat het herstel uiterlijk op 20 maart volledig gedaan zal zijn.
Eventuele schade aan uw overige eigendommen (meubels, behang, plafonds) kunt u claimen bij uw eigen verzekeringsmaatschappij. Zij zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk geholpen wordt om de schade te laten herstellen (met geld of met vakmensen), waarna ze de gemaakte kosten verhalen op onze verzekeringsmaatschappij. Ik wil nogmaals benadrukken dat wij deze gang van zaken betreuren en hoop dat we met elkaar in gesprek kunnen blijven om de schade te herstellen en te werken aan een beter vervolg van onze relatie.
Met vriendelijke groeten,
Marlies Denissen,
Manager Klantenservice Zelfstroom BV