Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Kroko75
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 15, 2016 om 15:42Verplichte melding touroperator accomodatie niet geschikt voor minder validen?Dank voor de reacties. Het is gemeld bij de touroperator, op het vliegveld en in het vliegtuig was alles ook goed geregeld alleen het hotel dus niet. Ook niet tegen bijbetaling. Wij hebben zelf als oplossing een rolstoel maar gehuurd en via de dienstgangen en dienstlift (leuke uidaging in Cuba :-)) gegaan. Had wel verwacht dat een touroperator nadat je een melding maakt dat iemand geen trappen kan lopen iets had gezegd over de situatie in deze.
Volgens de ANVR is een essentie wel een reden om van de reis af te zien maar een preferentie niet. Volgende keer dus vragen naar de "essentie" mogelijkheid.
De tour operator heeft nu wel de omschrijving van de vakantie aangepast en de opmerking gemaakt dat het niet voor minder validegeschikt is.