Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: L
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 16, 2016 om 20:30ZiggoIk heb last van een blokkerig beeld en mijn box neemt niet altijd de ingestelde programma's op.
ik probeerde een afspraak met een monteur ingepland te krijgen, maar kreeg alleen de optie 17.00 uur tot 21.00 uur voor de avond.
ik red 17.00 uur thuis zijn nooit van mijn werk. Kom ik niet op tijd en staat de monteur er, dan moet ik een nieuwe afspraak en krijg ik voorrijkosten.
Het lukt Ziggo niet om een monteur de planning te geven dat deze rond 19.00 uur bij mij is. Ik kreeg de klachtenafdeling, want die kan meer met de planning van een monteur. Die heeft meer mogelijkheden. Nu is dit niet het geval, want ze doen niets. Spreken wat af en plannen de monteur niet in, of spreken af te bellen en doen dat niet. En deze mensen werken op de afdeling die klachten af moet handelen.