Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Lahimi
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 15, 2019 om 13:13Bol.com, Selekt en Albert Heijn gaan niet samen?Ik heb contact gehad met klantenservice Bol.com en Albert Heijn, zowel telefonisch als via mail en chat. Het is een technisch iets, wat ze niet per omgaande recht kunnen zetten. Ik moet gewoon 6 maanden wachten en kan dan weer Select activeren. Wel kan ik een nieuw Select account aanmaken maar dan moet ik € 9,99 betalen (terwijl dit bij mijn bezorgbundel van AH ‘in zit’. Het is een principe kwestie.. heel bizar dit. Je zou denken dat dit allemaal dezelfde holding is..
-
Mar 15, 2019 om 12:44Bol.com, Selekt en Albert Heijn gaan niet samen?Oh ja.. het is wettelijk toegestaan je abonnement op Selekt binnen 30 dagen na aanvraag te annuleren. Ik heb dit binnen een week gedaan.