Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Lars1991
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 4, 2023 om 09:00Laptop aan een vreemde meegegeven door PostNL5 weken later en ik heb eindelijk bericht van de mediamarkt dat ik mijn geld terug krijg. Ik heb bijzonder vaak moeten bellen, wat een belabberde klantenservice heeft de mediamarkt zeg!! Vervelende is wel dat de laptop nu overal weer duurder is, dus bak ellende en geen korting.
-
Dec 22, 2022 om 08:35Laptop aan een vreemde meegegeven door PostNLKleine update, ik heb nog steeds geen nieuwe laptop. Mediamarkt zegt zelf dat het bij hun nu bij de fraude-afleding ligt. Die moet er nu ook weer een klap op geven. Het is meer dan drie weken geleden. Ik heb mijn klacht ingediend bij thuiswinkelwaarborg en toch ook mijn klacht vast ingediend bij de geschillencommisie. Het is een hele lange adem en ik heb nog nooit zo'n slechte service gezien...
-
Dec 15, 2022 om 17:30Laptop aan een vreemde meegegeven door PostNLKleine update, de mediamarkt heeft afgelopen maandag mij beloofd een nieuwe laptop op te sturen, ze gaven aan dat het binnen 48 uur opgelost zou zijn. Inmiddels is het al donderdagavond en ik heb nog steeds mijn laptop nodig. Na gebeld te hebben gaf de medewerker aan dat het nu aan het distributiecentrum ligt. Ik vind het bijzonder dat als ik een nieuwe laptop koop hij binnen 24 uur kan worden verzonden en dat ik nu blijkbaar op de stapel lig... Gelukkig lijkt het einde wel in zicht maar ik ben nog niet gerust gesteld. Het duurt allemaal erg lang, ik snap dat de mediamarkt en postNL tijd nodig heeft maar steeds die foutieve communicatie...
-
Dec 12, 2022 om 08:43Laptop aan een vreemde meegegeven door PostNLBedankt voor alle reacties tot nu toe. Ik wacht nog even rustig af en ik heb inmiddels thuiswaarbog een mailtje gestuurd. Verder heb ik een hulppakket aangevraagd bij de geschillencommissie. Maar daar wacht ik nog even mee, zodat de mediamarkt zelf nog de tijd heeft om na te denken.
Ik blijf het zelf ook een bijzonder zorgelijk verhaal vinden. Er kan inderdaad van alles aan de hand zijn, een intern lek bij de mediamarkt of de bezorger die een verhaal verzind. Maar tegelijker tijd wil ik niet voor onderzoeker spelen. Het is een probleem van de mediamarkt en het is niet mijn handtekening. Het zorgt inderdaad allemaal voor de nodige buikpijn. Hopelijk krijg ik deze week gewoon antwoord en hoef ik verder niets te ondernemen.