Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Loes1960
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 14, 2018 om 12:25Problemen Telfortklachtenafdeling is er al mee bezig geweest. Had eerst de belofte gekregen dat ik afgelopen week een nieuwe verlenging van het abonnement zou krijgen en dat daarmee het probleem zou zijn rechtgezet, combivoordeel zou weer werken dan en de andere voordelen zouden dan ook ingesteld zijn. Afgelopen vrijdag werd ik weer gebeld dat ik voor 3,50€ Pm extra dat onbeperkt bellen erbij kon krijgen en dat Telfort mij dan voor de rest van de abonnementsperiode in 1x 19mnd x 2,50 terug gaat betalen.
Dit was alles wat ze voor me konden betekeneN, het andere konden ze me niet mee helpen, want dat lag bij een andere afdeling en daar moest ik ze de tijd geven om het op te lossen. De verwachting was dat dat voor de nieuwe maand zou zijn.
Geen compensatie van de misgelopen MB's en andere voordelen.
Heeft dus geen enkele zin om het weer bij de klachtenafdeling neer te leggen.