Antwoorden gegeven door: LuuQx
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 15, 2021 om 13:39Klachten over het bedrijf LuuQxBeste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
-
Jan 26, 2021 om 13:42Klachten over het bedrijf LuuQx
Beste klanten,
Graag willen we het één en ander uitleggen omtrent de situatie.
Door de drukte rondom de feestmaanden i.c.m. de lockdown zijn er problemen ontstaan voor onze kleine webwinkel. Hierdoor is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. De klantenservice-inbox liep vol, welke we niet (tijdig) konden beantwoorden. Deze combinatie heeft voor de online-negativiteit gezorgd. We zijn hard aan het werk om alle problemen en ontstaande situaties op te lossen.
We staan in contact met de Politie en zij zien ook dat hier geen opzet in het spel is. Het zijn ongelukkige omstandigheden die voor ons deze enorme uitdaging heeft gezorgd. Het is vervelend voor alle partijen, maar het is aan ons om dit op te lossen. Hiervoor zijn verschillende oplossingen in werking gezet en hebben nu alleen tijd nodig om alles weer recht te kunnen zetten.
Hopelijk hebben we meer duidelijkheid kunnen bieden omtrent de situatie en dat we hard aan het werk zijn om het z.s.m. op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx