Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: MBeerden
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 17, 2017 om 17:16Mijn LG TV 49UH668V gekocht bij MediaMarkt is stuk wat nu?Inmiddels is er weer een update op het verhaal. Nadat TV nr 3 (de 2e niet nieuwe TV die ze leverden) ook niet goed was heb ik zojuist een nieuwe TV gekregen.. Een medewerker uit de winkel is deze persoonlijk komen brengen.
Mijn vraag is nog wel steeds waarom MediaMarkt Centrum Eindhoven 3 pogingen nodig heeft om mij een nieuwe TV te leveren. Dit hadden ze ook direct kunnen doen afgelopen zaterdag.
Kortom: MediaMarkt, zorg gewoon dat je direct een nieuw product levert onder garantie. Dat bespaart je een hoop ellende.
En... ik ben toch niet gek... het valt direct op als een TV toestel al eens uit de doos is geweest en aangesloten is geweest. -
Jan 17, 2017 om 14:56Mijn LG TV 49UH668V gekocht bij MediaMarkt is stuk wat nu?Ik dacht dat het probleem was opgelost.... maar goed het verhaal gaat helaas verder. Afgelopen Zaterdag kwam de bezorgdienst van MediaMarkt Centrum eindhoven rond 17u bij mij de nieuwe TV brengen.
Ik vond het al vreemd dat de TV niet verpakt was zoal deze af fabriek hoort te zijn. (geen seal meer op het scherm bijv.). De beste mannen van het bezorgbedrijf gingen de voet op de TV zetten en warempel bleek het schroefgat van deze 2e hands TV stuk te zijn waardoor het onmogelijk was deze te monteren. Daar de TV op een voet staat was dit noodzakelijk.
Om die reden heb ik opdracht gegeven deze TV, samen met mijn kapotte TV afgelopen zaterdag mee terug te nemen. Op dat moment zat ik dus weer zonder LG TV.
Ik heb direct contact opgenomen met MediaMarkt Centrum Eindhoven. De winkel waarvan de Telefoon verbinding nog steeds enorm slecht is. Zeker 10x een ingesprek toon. (MediaMarkt verkoopt telefoons maar de eigen verbinding is niet op orde!!?!?!)
Goed na het contact beloofde MediaMarkt mij op maandag terug te bellen wanneer ik weer een nieuwe TV zou krijgen. Dat was op 16-1-2017. Omdat ik wat ongeduldig was heb ik direct om 10u gebeld. Ik wil namelijk graag mijn TV een keer hebben. De beste man gaf aan dat het een uurtje zou duren voordat mijn verzoek in behandeling zou worden genomen. Hij kwam bot op me over... we zijn pas net open vertelde hij me.. of dat iets te maken heeft met het te woord staan van een klant? Maar goed...
Om 13u heb ik zelf maar gebeld want ik hoorde niets. Uiteindelijk wisten ze me te vertellen dat ik na 18 u gebeld zou worden en dat de nieuwe TV vandaag 17-1 zou worden geleverd. Ze hadden op dat moment nog 10 nieuwe TV's liggen volgens de medewerker dus ik had alle vertrouwen dat ik vandaag de nieuwe TV zou krijgen.
Zojuist waren de monteurs hier en ik vroeg ze of ze konden helpen met het uitpakken van de TV om te controleren of dit dan wel een nieuwe was. Dit kon officieel niet want er zat geen service bij om de TV uit de doos te halen?!? MediaMarkt Centrum Eindhoven weet ondertussen volgens mij wel dat ik daar niet toe in staat ben??!?#
Gelukkig waren de mannen van het bezorgbedrijf hier zaterdag ook geweest en heel vriendelijk. Dus hebben ze de TV uitgepakt. Echter na 2 minuten zag ik al dat de TV niet verpakt was. Bijbehorende onderdelen al uitgepakt, schroefjes gebruikt en zelfs een deel van de voet ontbreekt?
Kortom, MediaMarkt Centrum Eindhoven heeft het gepresteerd om mij tot 2 keer toe een LG 49UH668V TV te leveren welke niet nieuw was. Terwijl MediaMarkt Centrum Eindhoven van LG te horen heeft gekregen dat ze een nieuwe konden leveren.
MediaMarkt houd me voor de gek, levert 2e hands TV's als er iets niet goed is gegaan. En het woord Service / Garantie komt niet voor in het beleid van MediaMarkt Centrum Eindhoven.
Waarom vraagt u uw geld niet terug, zult u zich afvragen. Dat heeft ermee te maken dat deze TV op Black Friday in de aanbieding was. Ik kan deze TV niet voor hetzelfde bedrag elders kopen. Anders had ik allang een andere winkel benaderd om mij te helpen.
Nogmaals schandalig hoe MediaMarkt Centrum Eindhoven dit aanpakt! -
Jan 13, 2017 om 12:19Mijn LG TV 49UH668V gekocht bij MediaMarkt is stuk wat nu?Wow, dank voor al deze reacties!
Vandaag heb ik contact gehad met MediaMarkt. Via het hoofdkantoor is er een mail uit gegaan naar de vestiging van MediaMarkt Centrum Eindhoven. Deze ochtend heb ik contact gehad met MediaMarkt Centrum Eindhoven. Het probleem met de centrale is nog niet opgelost, maar na 11 keer proberen kreeg ik een uiterst vriendelijke vrouw aan de lijn.
Deze vrouw begreep mijn situatie dat ik niet in staat ben om naar de winkel te gaan en beloofde me intern te overleggen wat er mogelijk is om mij te helpen. Ze gaf aan dat ik na 12.30 zou worden gebeld.
Ik werd zelfs al om 12u gebeld door een zeer vriendelijke man van MediaMarkt Centrum Eindhoven welke me heeft aangegeven dat de TV morgen kosteloos word omgeruild.
Kijk, dit is de service die ik van een winkel verwacht! Een pluim daarvoor.
Ik vind het wel jammer dat de persoon welke ik gisteren aan de lijn had enorm inflexibel was, niet in overleg wilde en me bot behandelde. Maar MediaMarkt Centrum Eindhoven heeft aangegeven deze persoon de nodige feedback te geven zodat ook deze medewerkster klanten in de toekomst beter van dienst kan zijn en service kan verlenen zoals het een goede onderneming behoort.
Mijn vrijdag de 13e is weer goed! Ik denk dat het echt pech is geweest met de medewerker van gisteren. Daarbij het is wel spijtig dat contact met het hoofdkantoor noodzakelijk was om e.e.a. te bespoedigen.