Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Marcel81980
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 7, 2022 om 13:28Wie heeft er klachten over Rhinocamera?Ook ik krijg dezelfde dag nog een mail van Rhinocamera over mijn slechte revieuw op Trustpilot.
Daar heb ik niet direct op geantwoord en zien ze het gelijk alsof ik het bedrijf schade wil toebrengen.
Zoals je in Trustpilot kan lezen heb ik alleen mijn mening en mijn slechte evaring over Rhinocamera gedeeld.
Nu zeggen ze, dat ze mijn geld gaan terugvorderen en ondertussen de juridische stappen te gaan voortzetten.
Vrijheid van meningsuiting en ervaring mag dus blijkbaar niet, mits het positief is.
Als een onderneming goed is, dan kom je met goede en snelle oplossingen en houd je je klanten niet aan het lijntje daamee krijg je op die manier geen klachten, maar juist positieve reacties over de goede probleemoplossing. -
Jan 5, 2022 om 15:00Wie heeft er klachten over Rhinocamera?Wat een verschrikkelijke organisatie!!!
Ik geef 1 ster voor de goede website, snelle reacties op email en dat ik uiteindelijk mijn geld heb terug gekregen.
Niet dat je wat aan de antwoorden op de mail heb, ze beantwoorden je vragen maar half en dat ook nog eens met ontwijkende antwoorden, waar je niks mee kan en nog niks weet.
Ze kunnen zich niet houden aan afgesproken termijnen. Ook excuses voor het ongemak zit er nog niet eens bij, het is net of je naar een computer zit te mailen.
Mijn bestelde Canon EOS80d leek een mooie 'black friday' deal half november 2021. €70,- korting op de gangbare winkelwaarde. De camera is nooit aangekomen, bleek verkeerd gegaan te zijn bij DHL. 2de camera zou verzonden zijn, maar daar krijg je geen bevestiging van en is uiteindelijk ook nooit aangekomen. Nu twee maanden, 35 emails en veel frustratie verder, heb ik uiteindelijk mijn geld terug gekregen. Nu blijken de camera's duurder geworden te zijn, vergeleken met november en ben ik nu ook nog eens een stuk duurder uit. Mij zien ze daar niet meer terug!