Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Matthew
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 13, 2018 om 13:24Tomtom updateservice 1 jaar nieuwe kaart werkt niet meerKomt mij bekend voor...
September 2017 mailde TomTom betreffende per 11 oktober verlopend abonnement:
"Op 17 augustus hebben we een gloednieuwe versie van de kaart van het Kaart van Europauitgegeven. Dat is de laatste kaart die je ontvangt als onderdeel van je kaartupdateservice. We hopen dat de service een goede ervaring is geweest. Vernieuw vandaag en bespaar 40% op je volgende abonnement."
Een nieuw abonnement voor een jaar werd aangegaan. Omstreeks december maakte TT bekend dat mijn type TT niet van nieuwe kaarten kon worden voorzien.
Telefonisch nog e-mailcontact leidde tot enig resultaat (lees 'antwoord').
Wèl krijg ik sedert eind vorig jaar regelmatig 20% kortingaanbiedingen ter vervanging van mijn 'verouderde' apparaat. Ten tijde van vernieuwing van het abonnement was men zich er dus bewust van dat van een (bruikbaar) 'nieuw abonnement' geen sprake kon zijn...
Na mijn afschuw over de handelswijze te hebben uitgesproken moet ik óók zeggen dat ik jarenlang plezier van mijn TT-XXL heb gehad; zonder problemen. -
Feb 2, 2018 om 13:05Tom tom beëindigt updatesOver "Life Time"-updates kan je discussiëren, maar TomTom maakt het nog bonter. Ik heb een betaald update abonnement. In oktober wordt aangeraden opnieuw voor een jaar te betalen, hetgeen ik doe. Begin januari bericht TomTom dat zij niet langer updaten, maar dat ik wel een nieuw apparaat-met-korting kan kopen...
Deze korting is identiek aan de korting die maanden vóór de updatebetaling werd geboden op hetzelfde (te) dure apparaat.
Telefonisch onbereikbaar (20' in de wacht, daarna "Niels" aan de telefoon en midden in zijn eerste zin verbinding verbroken...) en op e-mails (in het Engels te stellen!) wordt niet gereageerd.
Hoera voor TomTom!