Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Mbosmbos
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 6, 2020 om 11:34Contract Basic Fit ineens verlengdHet lijkt erop dat ik hetzelfde probleem heb.
Ik heb alleen nooit aangegeven dat mijn abonnement bevroren mocht worden. Op een of andere manier was voor mij een dubbel abonnement afgesloten. Het dubbele abonnement is inmiddels gecanceld, maar momenteel heb ik nog steeds €50 teveel betaald en men blijft volhouden dat het klopt zo. Mogelijk hebben ze voor mijn dubbele abonnement zelf aangehouden dat dit bevroren is geweest, en mijn abonnement waarvoor ik COVID korting had aangevraagd, gecancelled.
Ik mag mijn abonnement pas in de loop van mei opzeggen terwijl ik een jaarcontract heb afgesloten in januari 2020. Ik kan mij niet voorstellen dat dit zomaar mag, maar ik heb weinig hoop dat Basic Fit dit recht gaat zetten. De klantenservice is erg moeilijk te bereiken als ze uberhaupt al te bereiken zijn. Enige platform waar ik tot nu toe antwoord krijg op mijn vragen is de Basic Fit Facebook Messenger.