Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: McBakker01
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 8, 2021 om 19:07Moet ik betalen voor een artikel die ik verzonden heb?Hallo,
Helaas heb ik een soortgelijke ervaring met Zalando. Nadat ik een deel van mijn bestelling had geretourneerd, gebeurde er niets. Vervolgens heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice. Die persoon zou het uitzoeken. Ook ik heb een verzendbewijs gemaild. Vervolgens kreeg ik bericht via de klantenservice dat mijn schoenen wel waren aangekomen en dat Zalando dit alleen nog administratief moest verwerken. Uiterlijk zondag 7 november moest dat in orde zijn. Helaas, dat is niet zo. Vandaag weer gemaild. Eerst kreeg ik een mail terug dat ik een juridische verklaring in moest vullen. Hier heb ik aanvullende vragen over gemaild. Toen kreeg ik als antwoord dat ik 14 dagen moet wachten. Daarna wilden ze meer mijn verzendbewijs gemaild ontvangen. Ook kreeg ik vandaag een betalingsherinnering voor de schoenen die ik dus had geretourneerd. Vervolgens kreeg ik een mail die betrekking had op een andere bestelling. Kan ik waarde hechten aan de mail waarin Zalando aangeeft mijn bestelling wel retour te hebben ontvangen?