Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Mi Toetie
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 1, 2018 om 00:10Retour mi toetie kinderkledingBeste Chantal, wij betreuren ten eerste het feit dat je ontevreden bent met de service welke je geleverd is via onze webwinkel. Wij hebben dit ook netjes met je opgelost zoals vermeld in onze algemene voorwaarden.
Zoals wij per e-mail ook hebben aangegeven en hebben gevraagd aan je zonder enige reactie, en wat in jouw verhaal ook niet naar voren komt is dat je de kleding al ruim 1,5 week in huis had (volgens track&trace PostNL) en vervolgens zou het na deze periode ineens naar rook ruiken. Wat zeer zeker onmogelijk is vanuit onze kant daar onze kleding zowel gemaakt als verzonden wordt in een rook- en huisdier vrije ruimte.
Het feit dat je langer hebt moeten wachten op je bestelling is omdat je handgemaakte kleding had besteld waarbij heel duidelijk (bij al onze handgemaakte artikelen) een afwijkende leverdatum vermeld stond, namelijk 10-15 werkdagen. Dus de bestelling binnen 3 werkdagen in huis ontvangen was sowieso voor ons onmogelijk.
Wij hebben je in alle e-mails netjes te woord gestaan en zelfs nog vragen gesteld aan je die tot op de dag van vandaag onbeantwoord zijn gebleven. Ook hebben wij helaas het pakketje nooit retour mogen ontvangen van je terwijl wij dit wel overeengekomen waren.