Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Michael77
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 6, 2017 om 19:59ConsumentenvoordeelDit zogenaamde bedrijf heb ik ook aan de telefoon gehad. Voelde meteen nattigheid.
Heb eens flink doorgevraagd en uitgehoord. Vreemde is dat hun precies weten wat mijn voorschot is,
wat ik verbruik, zelfs aan water. En dat zij opdracht krijgen van stedin. Ten eerste lijkt mij dat Voorschoten en meterstanden
een soort van geheimhouding hoort te wezen i.v.m. Klant energieleverancier vertrouwen, iets waar je vanuit gaat dat jou leverancier
niet zomaar aan derde verstrekt en alleen voor hun Admin gebruiken. Zij hebben nog het lef om je Iban via de telefoon te vragen. Ook al zijn het je laatste vier cijfers nooit geven.. zogenaamd voor BKR regestratie toetsing, kun je ten alle tijden zelf doen via internet. Plus dat jij vast zelf wel weet of je alles optiid betaald. Daarnaast wisten hun niet eens als je een mobiel met abonnement hebt dat je al geregistreerd staat. Het leukste was nog dat ze vroegen naar luna, die niet eens bestaat ik gebruik een email met een deel dat zo heet.
ze zijn erg goed in van alles verzinnen om aan een beetje info te komen. Gelukkig ben ik erg goed in vragen met vragen te antwoorden en een hoop te zeggen zonder iets te vertellen, plus dat je zo vaak dingen leest en ziet tegenwoordig dat je al een dikke muur optrekt als je telefoon gaat en je kent het nummer niet. Wil dus iedereen waarschuwen... NIET intrappen.
stefan