Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Mienzelf
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 10, 2017 om 19:55Zelf fout bezorgd paket ophalenBeste Chantal,
Juridisch gezien heeft reparatiecentrum kennelijk verwijtbaar gehandeld. Zij wisten blijkens hun e-mailbericht van de adreswijziging en zijn zelf aansprakelijk voor de gevolgen van de foutief verzonden producten.
Ik zou je ongenoegen en verzoek per e-mail aan hen mededelen, er een redelijk uiterlijke datum aan koppelen (bijv. binnen 1 week) dat je de telefoon in goede orde verzoekt te (doen) toekomen. Je bent helaas anders genoodzaakt tot juridische stappen over te gaan.
Niet verplicht maar ter vereenvoudiging van de zaak, als je de contactgegevens van de nieuwe bewoners aan hen doorspeelt om de drempel voor hen wat te verlagen zodat zij eenvoudig al het nodige kunnen doen om verdere schade te voorkomen. Alle directe en indirecte schade van de verkeerd verzending kan op hen verhaald worden.
Succes!